موضوعات داغ

طرح فروش فوق العاده ایران خودرو تا یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پس از آغاز طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو طی روز گذشته و امروز، وب‌سایت فروش اینترنتی این شرکت دیروز به طور کامل از دسترس خارج شد و امروز نیز با کندی شدید مواجه است. بر اساس اطلاعیه جدید گروه صنعتی ایران خودرو وب‌سایت این شرکت هم‌اکنون در دسترس متقاضیان قرار داشته و طی روز جاری بیش از 600 هزار نفر ثبت‌نام داشته‌اند اما به دلیل حجم بالای مراجعان وب‌سایت فروش اینترنتی، این سایت با کندی همراه است.

بر اساس شرکت ایران خودرو اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام تا 25 دی‌ماه تمدید شده است و متقاضیان نگران تمام شدن مهلت ثبت‌نام نباشند و برای ثبت نام عجله نکنند. مراجعان در صورت مواجه با کندی و خطا در وب‌سایت در ساعت و روزهای آینده دوباره اقدام کنند.

در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU7P و راناپلاس عرضه شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط تحریریه خودروبانک وب‌سایت فروش اینترنتی ایران خودرو همچنان با کندی مواجه است و برای ثبت خرید باید به دفعات زیاد و بازه‌های زمانی مختلف به سایت مراجعه کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/10/20
چه نقشه ای داره ایرانخودرو، خدا میدونه! دو سه ساله این سیرک قرعه کشی داره انجام میشه! اینطور نمیشد! قبلا تو دو روز 6 میلیون نفر پارس ثبت نام میکردن، اتفاق خاصی نمی افتاد! چون قرعه کشی داره، زمان ثبت اهمیتی نداره! خدا بخیر کنه! فعلا از آرامش و آسایش خبری نیست