موضوعات داغ

محصولات فردا به زودی در بورس عرضه خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

معاونت بازاریابی فردا موتورز طی گفت‌وگویی با خودروبانک خبر از عرضه خودروهای فردا در بورس کالا داد.

محمدرضا آریان نژاد معاونت برندینگ و بازاریابی خودروسازی فردا ضمن اشاره به عرضه محصولات گروه خودروسازی فردا در بورس کالا افزود: این مجموعه در تلاش است تا با افزایش میزان عرضه خودرو، نیازمندی‌های متقاضیان خرید خودرو را تامین نماید و روش‌های مختلف عرضه خودرو به صورت فروش نقدی، اقساطی-اعتباری و همچنین عرضه خودرو در بورس کالا از مدل‌های مختلف فروش است که به پوشش هرچه بیشتر و بهتر تقاضاهای موجود کمک خواهد نمود.

آریان نژاد در ادامه افزود: خودروسازی فردا با معرفی انواع مختلف خودرو در سگمنت‌های متنوع، سعی نموده است تا رضایتمندی مشتریان را در این خصوص جلب کند و در عرضه خودروهای فرداموتورز در بورس کالا این موضوع نیز در نظر گرفته شده است.

او گفت: فردا T5 به عنوان یک کراس‌اوور سایز متوسط و پر فروق با عرضه در بورس کالا دست خریداران را برای خرید مستقیم و بی واسطه باز خواهد گذاشت .

معاونت بازاریابی خودروسازی فردا در خصوص زمان و تعداد عرضه در بورس کالا گفت: هنوز زمان و میزان عرضه مشخص نیست ولی در تلاش هستیم با میزان عرضه مناسب و در کمترین زمان و تا چند روز آتی عرضه محصولات خودرو را محقق نماییم.

او در خصوص قیمت پایه خودروها برای عرضه در بورس افزود: در حال حاضر قیمت مصوب کارخانه است اما قیمت پایه برای عرضه در بورس به زودی مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد .

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد