موضوعات داغ

حضور پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو کرمان 1401 + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

ایران خودرو دیزل به عنوان زیرمجموعه تولید خودروهای تجاری گروه صنعتی ایران خودرو یکی از فعال‌ترین مجموعه‌های حاضر در صنعت تولید خودروهای تجاری سبک و سنگین در کشور محسوب می‌شود. این شرکت با سبد کاملی از محصولات خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان حاضر شده است.

ایران خودرو دیزل در بخش خودروهای سبک تجاری و سگمنت پیکاپ‌ها با جدیدترین محصول خود یعنی پیکاپ فوتون تونلند اتوماتیک جدید پا به نمایشگاه گذاشته است. این خودرو که به تازگی معرفی و قیمت و شرایط فروش آن اعلام شده است با یک پیشرانه توانمند 2 لیتری توربوشارژ با توان تولید حداکثر قدرت 238 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 360 نیوتن متر در 1750 دور یکی از پیکاپ‌های شاخص بازار است. این پیشرانه به کمک یک جعبه دنده 8 سرعته خودکار نیروی تولیدی را به چهار چرخ انتقال می‌دهد. در کنار پیکاپ فوتون تونلند بنزینی اتوماتیک، محصول فوتون تونلند نیوفیس دیزلی نیز در نمایشگاه کرمان حضور داشته و نگاه علاقمندان را به خود جلب نموده است

کشنده آتامان محصول تجاری سنگین ایران خودرو دیزل

کشنده آتامان به عنوان محصول تجاری سنگین ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو کرمان جهت مشاهده بازدیدکنندگان به نمایش درآمد. این کشنده قدرتمند که به زودی قرار است به کشور روسیه نیز صادر شود جزو کشنده‌های پرقدرت کشور محسوب می‌شود. یک پیشرانه 6 سیلندر خطی ساخت شرکت مرسدس بنز با نام OM 457 با حجم دوازده لیتر و با توان تولید 430 اسب‌بخار قدرت و 2100 نیوتن‌متر گشتاور نیرو بخش این کشنده خواهد بود. یک گیربکس 16 دنده به جلو (8 دنده سبک و 8 دنده سنگین) و یک دنده عقب نیروی تولیدی را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. گیربکس بکارگرفته شده ساخت شرکت ZF آلمان است.

از دیگر محصولات ایران خودرو دیزل در نمایشگاه خودرو می‌توان به کرمان کشنده‌ فوتون H5، کامیونت آرناپلاس، ون وانا اشاره کرد.

نمایشگاه خودرو کرمان از روز ۲۹ دی‌ماه آغاز و 1 بهمن 1401 ادامه خواهد داشت. ساعات بازدید از ۱۵ تا ۲۱ خواهد بود و امروز آخرین فرصت حضور در این نمایشگاه است.

کامیونت آرناپلاس و ون وانا در نمایشگاه خودرو کرمان 1401

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد