موضوعات داغ

بیلبوردهای شاسی بلند دایون Y5 در سطح تهران دیده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

صنایع خودروسازی ایلیا بیلبوردهای جدیدی از محصول خودرو دایون Y5 را در مکان‌های مختلف اکران نموده است و به نظر می‌رسد به زودی دور جدید عرضه این خودرو آغاز خواهد شد.

شاس بلند دایون Y5، محصول مونتاژی جدید صنایع خودروسازی ایلیا (زیرمجموعه‌ کیان موتور) به عنوان یک شاسی بلند سایز متوسط هفت نفره، دارای ابعاد خارجی برابر با 4771×1870×1828 میلی‌متر و فاصله‌ محورهای 2790 میلی‌متری است که در نمای جلو با چراغ‌های ادغام شده با جلوپنجره و تریم کرومی متصل کننده این دو المان، ظاهری بسیار شبیه به فیس لیفت اول تویوتا لندکروزر پرادو J150 دارد. از دیدگاه ابعادی اما این شاسی بلند جایی میان J150 و لندکروزر J200 می‌ایستند

دایون Y5 یک شاسی بلند با ساختار اتاق مستقل از شاسی (Body on Frame) است. شاسی مستقل این خودرو مونتاژی از نوع نردبانی با 10 ستون مستقل افقی است که اتاق و سیستم انتقال نیرو بر روی آن نصب می‌شود. این سبک طراحی تا حدود زیادی وزن قابل توجه حدود 1.9 تنی این خودرو را توجیح می‌کند.

دایون Y5 از یک پیشرانه چهار سیلندر 2.0 لیتری 16 سوپاپ توربو، از محصولات قدیمی میتسوبیشی ژاپن است. این پیشرانه قادر به تولید 202 اسب بخار قدرت و 280 نیوتون.متر گشتاور است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد