موضوعات داغ

ترخیص اولین خودروهای کیا شرکت کوشاخودرو + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کوشا خودرو که که بتازگی فعالیت خود را در زمینه واردات خودروهای کیا به کشور آغاز کرده است امشب اولین پارت خودروهای وارداتی کیا را در شوروم مرکزی خود دید و حالا اولین محموله خودروها شامل سدان سراتو، کراس‌اوور سلتوس، کراس‌اوور کامپکت سونت و سدان کامپکت پگاس در محل شوروم مرکزی این شرکت حاضر و منتظر مشخص شدن وضعیت عرضه هستند.

فیلم ترخیص اولین خودروهای کیا شرکت کوشاخودرو

شرکت کوشا خود در پارت بعدی محموله‌ خودروهای وارداتی مدل‌های کیا K5 (اپتیما سابق) ، کراس‌اوور محبوب اسپورتیج و هاچ‌بک نام آشنای پیکانتو را وارد خواهد کرد.

شرکت کوشاخودرو هنوز زمان و تاریخ دقیق عرضه محصولات وارداتی کیا را اعلام نکرده است.

کراس‌اوور سلتوس 2023 در محل شرکت کوشاخودرو

پس از ممنوعیت واردات خودرو درسال 1397 این اولین بار است که خودروهای مدل روز کیا به عنوان خودروهای وارداتی وارد کشور شده است و همواره به صورت محموله‌های گذری جهت فروش در کشورهای همسایه مانند عراق در جاده‌های ترانزیتی مشاهده می‌شدند و گاها نسخه‌های گذر موفقت نیز در خیابان‌ها دیده می‌شد اما خب برای اولین بار و پس از طی مراحل طولانی و عجیب حالا شاهد خودروهای کیا در کشورمان هستیم و به احتمال زیاد به زود برنامه عرضه این خودروها مشخص خواهد شد.

خودرو سراتو 2023 در حال تخلیه از خودروبر در محل شرکت کوشا خودرو

البته با توجه به تیراژ بسیار پایین واردات خودرو، نحوه غیرمعقول عرضه خودروهای وارداتی در بورس کالا و در نهایت وضعیت نابسامان قیمت دلار چشم‌انداز مناسبی برای قیمت این خودروها قابل تصور نخواهد بود و با توجه به سازوکار وزارت صمت برای عرضه این خودروها، قیمت نهایی مطمئنا اصلا ارزان و برخلاف تمام شعارهای دولتی به هیچ عنوان اقتصادی نخواهد شد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/4
خوبه با این چهار تا ماشین لو آپشن دارای قیمت های فوق نجومی، مشکل خودرو کشور حل شد.
1401/11/4
از این لو آپشن تر نبود بیارن !
1401/11/4
در یکی از تصاویر ترمز دستی کنار صندلی شاگرد ( سمت راست ) هست ، آیا اصولیه یا از عوارض سقف قیمت اجباری و دست بردن در چیدمان قطعات هست؟؟؟؟ ضمنا همه مدل ها دارای تنظیمات دستی در کنسول مرکزی و بدون هیچگونه سیستم اتوماتیک هست