موضوعات داغ

رضوانی ونجنس ۲۰۲۳ با موتور V8 و قیمت ۴۱۸ هزار دلار عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

جالب است که آمریکایی‌ها امروزه می‌توانند خودروهایی بخرند که به دلیل امکانات فراوان برای عملیات‌های بین‌المللی نیروهای ویژه مناسب است. جدیدترین مدل در بین این خودروهای خاص رضوانی ونجنس است که از یک موتور ۶.۲ لیتری V8 با توان ۴۲۰ اسب بخار و جعبه‌دنده ۱۰ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. سرعت نهایی این مدل ۱۷۷ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن ۱۴.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. ونجنس همچنین با نسخه سوپرشارژ همین موتورV8 که توان ۶۸۲ اسب بخار تولید می‌کند قابل سفارش است.

رضوانی ونجنس با آپشن‌های مختلفی در دسترس است که عجیب‌ترین آن‌ها پکیج نظامی با قیمت ۱۲۵ هزار دلار است و شامل موارد زیر می‌شود:

شیشه ضدگلوله؛

بدنه زرهی؛

محافظت کف در برابر انفجار؛

سپر جلوی فولاد تقویت‌شده؛

قفل مغناطیسی؛

دید در شب؛

تایرهای نظامی؛

اسپری فلفل روی آینه‌های بغل؛

دستگیره‌های در برقی؛

چراغ‌های کورکننده؛

ضبط مداوم ویدیو؛

ماسک برای سرنشینان؛

جلیقه‌های ضدگلوله.

رضوانی ونجنس

تنها با نگاهی به این لیست می‌توان به این نتیجه رسید که چنین خودرویی فقط برای شرایط آخرالزمان یا مناطق جنگی مناسب است؛ اما همچنین در کنسول مرکزی آن یک گاوصندوق وجود دارد که می‌توانید وسایل ارزشمند خود را در آن قرار دهید تا به دست راهزن‌ها نیفتد.

نکته دیگر اینکه ونجنس همچنان یک شاسی بلند سه ردیف باقی مانده است، بنابراین گنجایش حداقل هفت نفر را دارد. با این حال قیمت آن از ۲۸۵ هزار دلار شروع می‌شود و می‌تواند به آپشن‌های دیگری مجهز شود که تایرهای بزرگتر و محافظت بیشتری به آن اضافه می‌کنند و در عین حال وزن آن را افزایش می‌دهند.

حال تنها سوال این است که رضوانی ونجنس بهتر است یا کادیلاک اسکالید ۲۰۲۳ معمولی؟ در واقع رضوانی ونجنس بیشتر برای افرادی مناسب است که برای امرار معاش خود به جلب توجه مردم متکی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد