موضوعات داغ

اسکوتر پژو جنگو در ایران عرضه شد + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

نمایشگاه دوچرخه و موتورسیکلت تهران 1401 در هفته گذشته برگزار شد. این نمایشگاه شاهد عرضه محصولات جدید سازندگان دوچرخه و موتورسیکلت بود و یکی از محصولات جدید و جذاب این نمایشگاه اسکوتر جنگو از برند پژو است.

ویدیو معرفی اسکوتر پژو جنگو

این محصول جدید که بتازگی توسط شرکت مطرح کبیر موتور عرضه شده است در کلاس اسکوترها قرار دارد. پژو جنگو از یک پیشرانه 150 سی سی با توان 10.5 اسب بخار بهره می‌برد. یک گیربکس CVT وظیقه انتقال نیرو به چرخ عقب را برعهده دارد.

از نظر طراحی ظاهری محصول پژو، چهره جذاب و تا حدودی کلاسیک را به نمایش می‌گذارد و از این لحاظ می‌تواند با مدل‌های محبوب وسپا رقابت کند. محل نشیمن راننده و سرنشین عقب بسیار راحت و مناسب بوده و سرنشینان وضعیت خوبی را با این اسکوتر تجربه خواهند کرد.

اسکوتر پژو جنگو در جلوی پای راکب و داخل بدنه دو فضای مختلف را در اختیار راننده قرار می‌دهد که با چرخاندن سوییچ به راست و یا چپ به آن‌ها می‌توان دسترسی پیدا کرد. سمت چپ فضای باک بنزین و سمت راست محل قرارگیری لیوان یا ماگ و یک شارژ فندکی قرار دارد.صفحه کیلومتر و آمپر این اسکوتر از دو بخش آنالوگ و دیجیتال تشکیل شده است.

اسکوتر پژو جنگو توسط شرکت کبیرموتور در 7 رنگ عرضه می‌شود

اسکوتر پژو جنگو توسط شرکت کبیرموتور در 7 رنگ عرضه می‌شود. قیمت این محصول به صورت فروش نقدی 312 میلیون تعیین شده است.

این محصول در رده کلاس و قیمتی مشابه محصولات وسپا قرار دارد و در صورت پشتیبانی مناسب فنی به احتمال زیاد مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد