موضوعات داغ

کویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر در نمایشگاه موتورسیکلت 1401 + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

محصول فوق‌العاده محبوب و دوستداشتنی وسپا در گذر زمان کپی‌های بیشماری را به خود دیده است و اسکوتر جدید کویر S5 یکی از این نمونه‌هاست که به تازگی توسط شرکت کویرموتور عرضه شده و با قیمت تقریبا اقتصادی در اختیار متقاضیان این مدل از اسکوترها قرار گرفته است.

ویدیو معرفی کویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر

طراحی بدنه کویر S5 یادآور وسپا VXL و یا موتور وسپا V است. البته در نمای کناری و بر روی بدنه تغییراتی ایجاد شده و چراغ‌های LED به بخش‌های عقبی اضافه شده است. برای بهتر شدن فضای کاربردی در این اسکوتر یک باکس حمل بار در بخش عقب تعبیه شده است. بخش جلویی باکس از جنس چرم کار شده و فضای مناسب و امنی را برای تکیه دادن سرنشین عقب فراهم می‌کند.

درنمای جلویی نیز چراغ‌های LED در بخش‌های مختلف بکار گرفته شده است. از نظر کیفیت متریال ساخت این اسکوتر در سطح کیفی بالایی قرار ندارد.

اسکوتر کویر S5 از یک پیشرانه 150 سی سی مشترک با مدل طرح کلیک کویر استفاده می‌کند و یک گیربکس سی وی تی نیروی تولیدی را به چرخ عقب منتقل می‌کند.

کویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر

اسکوتر کویر S5 در نمایندگی‌های شرکت کویر در حال حاضر با قیمت 69 میلیون تومان عرضه می‌شود و از لحاظ قیمتی یک محصول رقابتی محسوب می‌شود.

از تجهیزات این اسکوتر می‌توان به شارژر USB اشاره کرد.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/1
من چند ماهه این موتور رو تحویل گرفتم و استفاده میکنم. اتفاقا از لحاظ کیفیت ساخت تا اونجایی که من بررسی کردم از همتاز آر اس 150 و موتورهای طرح وسپا کاوان خیلی بهتره. چون چند نفر از دوستان نزدیکم همتاز و کاوان دارن از لحاظ جزییات خیلی مقایسه کردم.
لطفا بی طرفانه یک محصول رو معرفی کنید که مردم راحت بتونن تصمیم بگیرن.
اومدین نوشتید "از نظر کیفیت متریال ساخت این اسکوتر در سطح کیفی بالایی قرار ندارد." خب معلومه اومدین این موتور رو با وسپا اصلی که قیمتش سه برابر این مدله مقایسه کردید. عزیز من این موتور رو باید با هم رده خودش مقایسه کرد.
بله قطعا هرکسی پول داشته باشه میره 300 تومن میده وسپا اصلی میخره.
موفق باشید
1402/3/22
با سلام خدمت همه دوستان.بنده حدود یکماهه این موتور را خرید کردم بی نهایت عالی و همه چیز تمومه.اگر بخواهیم با موتورهای همه رده و قیمت خودش مقایسه اش کنیم اصلی ترین رقیبش کاوان هست که واقعا خیلی از کویر عقب تره.صفحه کیلومتر دیجیتال و کلی چیزای دیگه که در جزییات کویر بهتره عمل کرده تا کاوان.یک موتور شهری و ارام هستش .اگر برای مسافت دور استفاده بشه توان عملکرد طولانی نداره کلا.ولی درکل من خیلی راضیم.توی این رده و قیمت بهترینه.یاعلی