موضوعات داغ

چانگان CS95 در انتظار عرضه نسخه جدید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

کراس‌اوور پرچمدار چانگان CS95 آماده است تا در قالب یک نسخه جدید به بازار عرضه شود. چانگان CS95 به عنوان پرچمدار محصولات این شرکت در سال 2021 معرفی شد. اکنون و دو سال پس از معرفی این خودرو، چانگان قصد دارد تا نسخه بروز شده آن را وارد بازار کند.

خبرنگاران چینی انتظار دارند با وجود بروزرسانی چانگان CS95، قیمت این خودرو در حد قبل باقی بماند. این خودرو در حال حاضر با نرخی بین 175.9 الی 213.9 هزار یوان (یک میلیارد و 160 الی یک میلیارد و 411 میلیون تومان) به فروش می‌رسد.

نسخه جدید چانگان CS95 جلوپنجره بزرگتری و مدرن‌تری را دریافت کرده است و چراغ‌های آن نیز به سبک T‌ در دو طرف این جلوپنجره قرار گرفته‌اند. این الگوی طراحی در محصولات سری چانگان Uni مشاهده می‌شود. به نظر می رسد با توجه به اقبال گسترده محصولات سری چانگان Uni، این شرکت قصد دارد تا از اصول طراحی آن‌ها در محصولات خانواده CS‌ نیز استفاده کند. در نمای عقب چانگان CS95 جدید نیز شاهد سپر و چراغ‌های با طرح تازه هستیم. همچنین لوله‌های اگزوز دوتایی به چهارتایی تغییر حالت داده‌اند. در نمای داخلی این خودرو تغییر خاصی مشاهده نمی‌شود و تنها نرم افزار سیستم سرگرمی دستخوش بهبود شده است.

چانگان CS95

چانگان CS95 پس از فیس لیفت، با افزایش ابعاد مواجه شد. ابعاد این خودرو اکنون شامل 4949 میلیمتر طول، 1940 میلیمتر عرض و 1805 میلیمتر ارتفاع هستند. فاصله بین دو محور چانگان CS95 نیز 2810 میلیمتر اعلام شده است.

پیشرانه چانگان CS95 نیز در نسخه فیس لیفت تغییری نخواهد کرد اما بروزرسانی‌هایی در زمینه قدرت و گشتاور آن صورت خواهد گرفت. این پیشرانه از نوع دو لیتری چهار سیلندر توربوشارژر است که حداکثر 233 اسب بخار قدرت و 390 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک در نسخه فیس لیفت نیز جایگزین جعبه دنده شش سرعته آیسین خواهد شد. چانگان CS95 فیس لیفت با سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو یا دو دیفرانسیل قابل خریداری خواهد بود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/13
ایران هم آمده
1401/11/14
خدالعنت کندخائنین مملکت رابرایی خریدیک سواری بایدیک وانت کرایه کنی اگرداشتی پول یک ماشین چینی را حمل کنه