موضوعات داغ

صدور مجوز پلاک ملی برای خودروهای مناطق آزاد + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

وزیر صنعت معدن و تجارت در نشستی خبر از نهایی شدن طرح دولت برای صدور مجوز پلاک ملی برای خودروهای مناطق آزاد داد و افزود جزئیات دقیق این طرح هفته آینده اعلام خواهد شد. بر اساس طرح جدید دولت خودروهایی که در مناطق آزاد و با پلاک این مناطق در حال تردد هستند می‌توانند برای دریافت پلاک ملی اقدام کنند و به صورت مجوز تردد در سراسر کشور را دریافت می‌کنند.

فیلم اعلام طرح دولت برای صدور مجوز پلاک ملی برای خودروهای مناطق آزاد

فاطمی امین این موضوع را کمکی برای افزایش عرضه خودرو در بازار کشور دانست.

پیرو مطرح شدن موضوع صدور مجوز پلاک ملی برای خودروهای موجود در مناطق آزاد، طیف گسترده‌ای از محصولات خودرویی از برندهای مختلف در صورت تصویب نهایی و دریافت مجوز صدور پلاک ملی می‌توانند وارد سرزمین اصلی شوند.

هنوز اطلاعات دقیقی از شرایط دریافت پلاک ملی برای خودروهای مناطق آزاد به صورت رسمی اعلام نشده است اما بسیاری از برندهای خودرویی موجود در مناطق آزاد در حال حاضر نمایندگی خدمات پس از فروش نداشته و این موضوع یکی از مسائلی است که مطمئنا چالش برانگیز خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که واردات خودرو از مناطق آزاد به صورت خودروهای صفر کیلومتر بوده و یا خودروهای کارکرده نیز شامل این موضوع می‌شوند و این نکته در بحث تعرفه دریافت پلاک ملی و قیمت نهایی تمام شده خودروها تاثیرگذار خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/23
چی شد قرار بود هفته قبل جزییات رو اعلام کنن که