موضوعات داغ

شاسی بلند SWM بیگ تایگر با محدوده پیمایش بیشتر عرضه شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

در ۶ فوریه، شرکت SWM موتورز شاسی بلند بیگ تایگر EDi، اولین مدل خود با محدوده پیمایش افزوده را به صورت رسمی در بازار چین عرضه کرد. این مدل شامل چهار نسخه با چیدمان پنج و هفت صندلی با محدوده قیمت ۱۴۷۰۰ تا ۱۸۲۰۰ دلار می‌شود.

پیشرانه SWM بیگ تایگر EDi به طور مشترک توسط شرکت‌های SWM و FinDreams زیرمجموعه BYD توسعه یافته است. این خودرو از یک سیستم هیبریدی با محدوده پیمایش افزوده متشکل از یک پیشرانه هیبریدی DHT200 و یک موتور ۱.۵ لیتری بهره می‌برد که توان ۱۰۵ کیلووات و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید می‌کند. شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو ۱۰ ثانیه است. موتور درون‌سوز فقط قدرت باتری را تامین می‌کند و وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را برعهده ندارد. علاوه بر این، بیگ تایگر EDi از یک باتری لیتیوم آهن فسفات با محدوده پیمایش تمام برقی ۵۱ کیلومتر بهره می‌برد. SWM ادعا می‌کند که این مدل می‌تواند با باک پر و شارژ کامل و مصرف سوخت ۵.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت ۱۰۰۰ کیلومتری را طی کند. مصرف سوخت این مدل در حالت تمام برقی ۱۱.۳ کیلووات ساعت در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

ابعاد این خودرو به عنوان یک شاسی بلند اندازه متوسط ۱.۸*۱.۸*۴.۶ متر و فاصله بین دو محورش ۲.۸ متر است. مشتریان امکان انتخاب بین پنج رنگ بدنه را دارند: مشکی، سفید، خاکستری، سبز تیره و نارنجی.

بیگ تایگر EDi

جلوپنجره با مواد شبه‌پلاستیکی مشکی ضخیم و لوگوی بزرگ SWM در مرکز پوشانده شده است. چراغ‌های جلو هالوژنی و چراغ‌های روز LED هستند.

در نمای عقب شاهد لوگوی SWM در مرکز هستیم که با نوارهای کرومی در دو طرف احاطه شده است.

در کابین اس دبلیو ام بیگ تایگر EDi از ترکیب رنگ آبی و سفید و تزئینات برنزی روی فرمان و درها استفاده شده است. در زیر نمایشگر کنترل مرکزی شناور ۱۰.۲۵ اینچی مجموعه‌ای از دکمه‌های فیزیکی قرار دارد. فرمان دارای ظاهر D-شکل و چندین دکمه است و پنل ابزار دیجیتالی در پشت آن دیده می‌شود.

دکمه استارت و انتخابگر دنده دایره‌ای روی کنسول مرکزی قرار دارد. سایر عملگرهای کنسول شامل کنترل صوتی و کنترل پایداری الکترونیکی هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد