موضوعات داغ

بررسی موارد مثبت و منفی پژو 2008 جدید

عکس مطلب اول
سخت است بتوان خودرویی پیدا کرد که از همه لحاظ عالی باشد. بعضی خودروها قدرت و سرعت بالایی دارند، ولی به راحتی در سواری آن‌ها توجه چندانی نشده است، بعضی خودروها ارزان قیمت هستند، ولی امکانات و سرعت بالایی ندارند و بعضی از خودروها نیز قدرت و سرعت بالایی دارند و هم بسیار راحت و لوکس هستند، ولی به علت قیمت بسیار بالا برای عموم اقشار قابل دسترس نیست. این‌ها را گفتیم تا مقدمه‌ای برای شروع بحث اصلیمان داشته باشیم. در واقع در این مقاله قصد داریم صحبتی متفاوت از ویژگی‌های خوب و بد محصولات پژو، ولی بر روی تجهیزات و امکانات کوچک آن داشته باشیم که این سری کراس اوور پژو 2008 را انتخاب کرده‌ایم تا مروری کوتاه بر ویژگی‌های خوب و بد این کراس اوور آینده بازار ایران داشته باشیم. البته چیزهایی که در ادامه خواهید خواند، سوای ویژگی‌های اصلی و مهم خودروست.

بررسی پژو 2008 جدید


ویژگی‌های خوب:
1- نه تنها کراس اوور 2008، بلکه مهم‌ترین ویژگی محصولات پژو را می‌توان نام گذاری آنان عنوان کرد. یکی از ساده‌ترین نام گذاری در دنیای خودرو را می‌توان متعلق به پژو دانست، چون آخرین خودروی کوچکش نام 208 دارد، سدانش 308 و همینطور که ابعاد بزرگ‌تری پیدا می‌کنند، عددشان هم بزرگ‌ترش می‌شود. برای خودروهای شاسی بلند یا کراس اوورش هم یک "صفر" به نام گذاری‌هایش اضافه می‌شود و با عددهای 2008، 3008 یا 5008، ابعاد آنان را مشخص می‌کند.
2- اگر می‌خواهید که نور درون کابین اکثر نقاط را پوشش دهد، می‌توانید محصولات رولزرویس را سفارش دهید که چراغ داخل کابین آن به صورت ستاره‌های آسمان طراحی شده است، ولی اگر پول کافی برای آن ندارید، می‌توانید به سراغ خرید این مدل از پژو بروید. ولی بجای چراغ‌های ستاره‌ای، خطوطی کمرنگ بر روی سقف خواهید داشت.
3- سقف برجسته خودرو از قسمت میانی به عقب، چیزی است که در لندروور دیسکاوری، نیسان Xterra و... دیده می‌شود. این برآمدگی از طرفی باعث بهبود ضریب آیرودینامیکی می‌شود و از طرفی دیگر باعث شده تا بتوان از قطعه‌ای کرومی رنگ در بالای پنجره عقب استفاده کرد که به زیبایی آن کمک می‌کند.

بررسی پژو 2008 جدید


ویژگی‌های بد:
1- خودروی شاسی بلند داشته باشید، ولی چهار چرخ محرک نباشد!. کراس اوور پژو 2008 از آن دسته خودروهای شاسی بلند است که برای کم کردن هزینه‌های خرید آن، از سیستم چهار چرخ محرک استفاده نمی‌کند.
2- ریموت کنترل سیستم صوتی پژو 206 را به یاد بیاورید!، بر روی این کراس اوور هم از چنین ریموتی استفاده شده است. با همان شکل و شمایل و با همان قابلیت‌های سابق.
3- همانطور که می‌دانید، سیستم سرگرمی این کراس اوور به بلوتوث مجهز شده است که به راحتی با گوشی‌های هوشمند آندرویدی ارتباط برقرار می‌کند، ولی اگر آیفون داشته باشید، باید اول یک کد به دستگاه وارد کنید و سپس داخل سیستم سرگرمی خودرو وارد کنید تا مجوز استفاده صادر شود.
4- یکی از اساسی‌ترین مشکلات این کراس اوور، محفظه نگهداری داشبورد آن است، این محفظه 14 اینچی به اندازه‌ای کوچک است که حتی کتابچه راهنمای خودرو هم به سختی درون آن‌ جا می‌شود، چه برسد به اشیایی بزرگ‌تر.
5- هشدار جنجال آفرین برای اتمام سوخت!!. در بیشتر خودروها وقتی سوخت خودرو کم می شود، این موضوع توسط یک لامپ کوچک به راننده اطلاع داده می‌شود، ولی در کراس اوور پژو وقتی سطح بنزین از سطح معینی کمتر می شود، صفحه نمایشگر دیجیتال وسط کیلومتر کاملا قرمز شده و هشدار کم بودن میزان سوخت برای راننده به نمایش در می‌آید.
6- یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران، مخزن سوخت یک خودروست تا بدانند که چه اندازه آن‌ها را در پیمودن مسافت‌ها همراهی می‌کند. متاسفانه براساس شواهد، مخزن سوخت این خودرو اندکی کوچک توصیف شده است.
7- برای سیستم صوتی و رادیو این کراس اوور از بلندگوهای JBL استفاده شده است، ولی اندازه آن‌ها حتی از بلندگوهای یک خودروی هاچ بک هم کوچک‌تر است، ولی خب کیفیت صدای نسبتا خوبی دارند، هرچند به اندازه بلندگوهای بزرگ نیست.

نظرات کاربران

55 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/8
خیلی کوچولوعه!!اندازه لیفان x50 هست
1395/4/8
خخخخ موتور Tu5 قراره بندازن روش خدایی هرکی اینو بخر یعنی قشنگ اون 80 میلیونو انداخته تو سطل آشغال !
این ماشین اصلا استاندارد نیس گول شکل و شمایلشو نخورید.
1395/4/9
خخخخ...عجببببب...نمی دونی بدون ..قراره نیست tu5 بندازن...موتوری جدیدی روش میندازن..که از تیو فایو بهتره
1395/11/18
موتور TU5 برای 12-13 سال پیش هست که هنوز ایران خودرو داره تولید میکنه! پژو که مثل ایران نیست یک ماشین بسازه بعد تا 10 سال بعد موتور اونو برای همه ماشین هاش بذاره!!
1395/12/1
داداش بد نیس بدونی موتوری که روشه فوق العادس 1.6 توربو شارژ ونسبت به وزنش شتابه حدودی 8.8 الی 9.2 داره که بخاطر توربو شارژر افت شتاب هم نداره
1395/4/8
نمیدونم چرا ولی دیگه از هر چی پژو هست خسته شدم...
1395/4/8
خودم کلا از پژو بدم میاد ولی اینا هم عیب بود گفتین
1395/4/8
خدا به داد مردم ما برسه که بخان اینو بخرن همین طوری آپشن های کمی داره اونی که ایرانخودرو میخاد مونتاژ کنه دیگه چی بشه از همه چی میزنه حتی کیفیت قطعات
1395/11/11
آخه چهار تا مطلب بخون نظر بده این ماشین آشغال هست ولی تو رنج خود ش چی کم داره
1395/4/9
من كاري به كيفيت و خوب و بدش ندارم اما اصالت ماشين يعني قيافش كپي از هيچ ماشيني نباشه دقيقا عقب و جلوي اين ماشين همچين شرايطي داره
1395/4/9
از اونی که فکر می کردم هم افتضاح تره! اخه ادم واسه چیه این باید 80 میلیون پول بده؟ بخاط موتورش؟ بخاطر اپشناش؟ بخاطر جادار بودنش؟ قیافه ای هم که نداره! تا تو ایران بخواد تولید بشه از رده هم خارج شده!
1395/4/9
با توجه به عکسایی که ازش گذاشتن به نظر میاد سان روف نداره!!!
1395/4/9
سان روف مان روف یُخ ؟!
1395/7/15
سال 2016 میلادی چرا شیشه های عقبش دستیه پس ؟ :/
1395/7/24
سلام
سانروف میخوایم چیکا دوستان.اولین گزینه ای که بهش توجه میکنید تا یه ماشین معرفی میکنن سانروفه
فقط داخل ماشین طراحی جالبی داره
و بقول دوستان اندازه لیفان X50 هستش که اصلا دلچسب نیس.ولی بذا پیش فروش کنن ببینید ملت چه سرو دستی بشکنن براش
نمونه ش h30 کراس بدقواره موتور tu5
1395/7/28
عجیبه برا خودمم ولی نمیدونم چرا کلا چانگان سی اسو ازین پژو بیشتر میدوستم:)))
1395/11/14
اين ماشين همه قطعاتش فرانسس
1395/11/17
واقعا اندازه داشبوردش همینه یا شوخی میکنین؟!!
البته اون دسته ریموت پخش ماشین به نظرم عالی هست. چون همیشه جاش ثابت و دسترسی بش راحته نسبت به اینکه روی فرمون باشه.
1395/12/25
جالب اینجاست که کره ای ها با این همه امکانات ماشین 20000 دلاری تولید می کنند و ما هم این ماشین رو با این سطح امکانات تولید وطنی می کنیم میشه اینقدر!!!!!!!!!
1395/12/28
تو نمایشگاه اصفهان سوار این ماشین شدم....بزرگترین عیبش اینکه سقفش خیلی پایینه و راننده ای مثل من با قد 178 هم سرش به سقف و ستون های بغل میچسبه...سرنشین های عقب هم بیشتر احساس خفگی میکردن..
1396/1/22
سلام.
من از کامنتا یه چیزی رو فهمیدم که الان توضیح میدم
من مث خیلیا بنز و پروشه سوار نمیشم و نوتلا نمیخورم و میدونم آدمایی با شرایط من خیلی زیادن کسایی که با حقوق کارمندی اقدام به خرید خودرو میکنن .من اولین سری slx موتور tu5 رو خریدم و تا حالا خداروشکر عالی بوده ،اولا همه میگفتن این چیه و هزار جور انتقاد جوری که انگار اونا پولشو میخواستن بدن .

من از مدیریت و نویسندگان سایت خوردرو بانک تشکر میکنم که اطلاعاتشون دقیقه.

کلام آخر واسه چیزی که بابتش پول میدید منطقی باشی نه احساسی
1396/3/30
ایران خودرو واقعا مردم را چی فرض میکنه موتورthp 165 مدل 2013 میباشدو کلی تغیرات در قطعات و...داده واقعا مملکت این قدر بی صاحب شده بصورت اشکار دزدی وتقلب میکنند وسازمان های ذیربط هم خاموش هستند واز دزدی همدیگر حمایت میکنند .
1396/7/16
اطلاعاتتون دو مورد موتور ٢٠٠٨ صحيح نيست. موتور و ترانزميشن اين ماشين حرف نداره! دزدي و ايرانيزه كردن درسته!
تو دوزي- سيستم تركشن متغير در غياب داشتن دو دفرانسيال- و سقف پاناراميك شيشه اي چند موردي كه ظاهرا از اين كراساوور كوچك زدن.
در ضمن دوستاني كه فكر ميكنن اتوموبيلهاي چيني مزخرف هستند سخت در اشتباهند!!! تا همين چند سال پيش گاري ميساختند و امروز در مدت خيلي كوتاه با سرعت برق دارند ماشينهاي بهتر و بهتري ميسازند....جنسهاي چيني اشغالي كه تاجر هاي محترم ايراني وارد ميكنند را با محصولات چيني با كيفيت اشتباه نگيريد! ايفون ٥ ميليوني در چين توليد ميشه!!!! چيني ها تصميم گرفتند كه وارد صنعت خودرو بشن و مثل كره اي ها يك چند سالي بهشون فرصت بديد.... خواهيد ديد!
1396/3/30
اولا پژو از خودرو هاي چيني بهتر بعد يه مثال براتون ميزنم من خودم يه ٢٠٦ مدل ٨٤ دارم كه فيلتر اتاق داره كه هواي ورودي به ماشينو تصفيه مي كنه ولي همين فيتلر اتاق ساده تو ماشين هاي ديگه فرانسوي مثل رنو تا خودرو كپچر كه الان بالآي ١٠٠ مليونه هم وجود نداره تازه پژو خودشو تو دوام و كارايي ثابت كرده
1396/8/30
ابتین جان اشتباه نکن تندر نود فیلتر اطاق داره ولی عوض کردنش خیلی سخته همه قبول نمیکنن تا عوضش کنن
1396/4/2
قیمت این ماشین حدود 120 تومن درمیاد. قطعا خدمات پس از فروش بسیار ضعیف ، نداشتن توجیح همچین قیمتی و سرویس های مکرر و نبود قطعات، پاشنه آشیل این ماشینه ، اما از لحاظ ایمنی بسیار عالی هست.
1396/4/8
سانروفشو كه برداشتن صد در صد در كيفيت بدنه و موتور نيزدزدي شده طراحي كاپوت جلو هم كه بدتر شده
1397/10/7
سلام خدمت دوستان
پژو ۲۰۰۸ یکی از بهترین ها نسبت به قیمتش هست و فقط با کپچر میشه مقایسش کرد. ضمنا غیر از زیر پایی هاش هیچکدوم از قطعات ماشین ایرانی نشده و اغلب تولید فرانسه آلمان و اتریش و رومانی و ... هستش. از نظر فنی و هندلینگ و لذت سواری و ایمنی هیچ ماشینی تو رنج قیمتی حریفش نیست. فقط چندتا آپشن ازش کم کردن که خیلی حال گیریه. بعضی مواردش از کپچر بهتره و بعضی موارد کپچر به این ماشین برتری داره.ولی واقعا اگه کیلس و صندلی و سانروف رو بذاریم کنار از بقیه جنبه ها به نظرم از النترا و سراتو و ریو و هیوندای آی بیست و جک و هایما و تیوولی بهتره.البته لطفا این ماشینها رو اول برونید و بعد اظهار نظر کنید.ممنون
1396/4/10
103 میلیون قیمت این ماشینه، واقعا 103 میلیون می ارزه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جک s5، تیگو 5 و هایما توربو هم ارزونترن هم به مراتب بهتر
1396/6/30
شما برو ماشین چینی بخر چینی که هم آپشن داره هم خوشگله اما اصلی ترین چیز یعنی کیفیت رو نداره من لیفان ۸۲۰گرفتم یه سال نشد گیربکسش خراب شد ۱ماه گذاشتم نمایندگی قطعاتش گیر نمیومد از چین فرستادن .....حتی ماشین ایرانی از چینی بهتره حداقل خیالت راحته تا ۵سال خراب نمیشه و اگه بشه قطعاتش گیر میاد
1396/4/24
سلام علیکم و رحمت الله
هر قیمتی باشه بلاخره پشتیبانی ایران خودرو میتونه برگ برنده ای باشه برا این محصول.
خوب حالا یا هر کی دوست داره و پولشو داره پرداخت میکنه و اقه نداشته باشه با خودروی دیگه ای سرگرم و توجیح میکنه خودشرو.
خوردروهای دیقه علاوه بر کیفیت نا مطلوب نمایندگی در زمان حال و آینده ( تامین قطعات ) اشکالات زیر وارد هست و توصیه میکنم خرید نکنید :

- تیوولی : امکانات گول زننده به همراه موتور ضعیف و بازار فروش حبابی.
- کپچر : باک بسیار کوچک (40 لیتر)به همراه ترمز عقب کاسه ای و موتور ضعیف.
- تیگو : چینی زیبا و تنبل و پر مصرف با بازار آینده نامعلوم. مشابه لیفان و ام وی ام .
- داستر : آفرود خوب اما زشت و بی امکانات .
- جک اس : چینی قدرتمند با بازار فروش نا معلوم. سرنوشت لیفان و ام وی ام .



1396/8/30
احتراماً من کپچر دارم باکش اصلا نسبت به مصرف بنزینش کوچک نیست و چه بسا از سایر خودروها بزرگتره٬ ححم باک ۴۵ تاست نه ۴۰. موتور توربوشارژش کاملا پاسخگوست و انتظارات شما رو بر اورده می‌کنه٬ و در آخر چون وارداتیه قطعاً از مونتاژ داخل بهتره
1396/4/25
با 110 میلیون یدونه سوناتا مدل 2013 میشه خرید که زیبایش به 10 تا از اینا میخوره خودمم 2 سال سوارش شدم که حرف نداره
1396/4/26
سلام تیوولی صدای موتورش خیلی اذیت کنندست . توی کابین صدای جاروبرقی میده . بردم نمایندگی ، گفتن همه مدلا اینجورن . هفته قبل گذاشتم نمایشگاه یدونه کپچر بردارم . ندونستم اینجوری میشه و گرنه پژو 2008 ثبت نام میکردم . محصول چینی به قرون نمی ارزه .مثل گوشی چینی میمونن.
1396/5/29
اخه عدنان بی سواد تیوولی چینیه!!!!!!! به ماشین کره ای میگی چینی برو پژو 2008 مونتاژ داخل که ایران خودرو روش کلا لوازم چینی نصب میکنه بخر. پژو رو باید با جک اس 5 مقایسه کنی
1396/10/29
همین که نمیدونی ماشین مال کجاست معلومه چقدر درست میگی :)))
1396/11/22
تو هم بی سوادی تیوولی تو هند مونتاژ میشه که از چین بدتره یعنی دورگه کره ای هندی
1396/12/4
تیوولی ماله شرکت سانگیانگ هست که کره ای محسوب میشه و امتیاز شرکت رو هند خریده معمولا از موتور گیربکس بنز استفاده میکنه
1397/1/23
سلام بر نوابغ دوران
خدمت دانشمندان عزیز عرص کنم هر جا که عقل خارج شود خرافات می آید

شرکت سانگ یانگ رو سالهاست saic motor چین خریده همان کمپانی که mg رو تولید میکنه

سانگ یانگ ۲۰ سال پیش از موتور و گیربکس های ۲۵ تا ۳۰ سال پیش بنز استفاده میکرد
یعنی همان دورلن هم پلتفرم ها و موتور گیبرکس های قدیمی بنز را به کار میگرفت تا رشد کند ولی این همکاری ها سالهاست متوقف شده و موتور گیربکس تیوولی و بقیه سانگ یانگ ها همگی در بهترین شرایط چینی کره ای هستن

موتور و گیربکس و پلتفرم و اتاق چیرمن متعلق به بنر های یک نسل قبل بودند و موسو هم فقط از موتور گیبرکس بنز بهره میگرفت و خبری از شاسی و پلتفرم المان نبود

بگذریم که گیربکس های اتومات ان دوران بنز کلی ایراد و مشکل داشتند و در یک رانندگی پر شتاب و هیجانی خیلی زود فرسوده میشدند

خلاصه دوستان نه خبری از هند است و نه بنز

قبل از دهان باز کردن لحطه ای تحقیق واجب است

امیدوارم نطر کارشناسی بنده تایید شود
1397/11/29
[جناب محمد حسن مهرابی نابغه خوب بود اما نابغه تیولی به هر جهت از طریق هند اونم در قبال پولهای نفت ایران وارد شده در ضمن این خودرو در هند هم خط مونتاژ داره که قطعا نمیشه گفت از خط مونتاژ ایران وحتی خود چین هم بهتره اینو مالکان خودرو باید بگن به هر جهت در حال حاضر من 2008 دارم که با تمام توضیحات همه افراد در اینجا و نویسنده کاملا متفاوته فقط میتونم بگم در حال حاضر از رقیباش سره و این خودرو با توضیحات داده شده کاملا متفاوته موتور قوی داشبورد بزرگ با خنک کننده یخچالی کولر وبخاری دوال ارتفاع داخلی سقف عالی فضای عقب خوبه صندوق خوبه فقط جای سانروف و کلید دکمه ای و کنسولها خالیه بقیه چیزها خوبه حتی بعضی آپشنها مزدا و تیانا و ماشینهای لوکس دیگه هم نداره به هر جهت بد نیست مارزه در ضمن در حال حاضر 250 تا قیمت خورده
1396/8/28
نسبت به پولش نمیره
1396/9/2
با سلام ، با توجه به اینکه این خودرو در حال حاضر موجود هستش چرا خودرو بانک ازش تست درایو یا تست شتاب نمیگذاره؟
1396/9/4
درخصوص دوستی ک گفته قطعات این خودرو چینی هستش باید بگم من کاری ن به قیمت دارم نه مونتاژ چون دست ایران هستش
اما چون بازرس شرکت کیفیت و استاندارد ایران هستم در بندرعباس و کار ما نظارت بر قطعات وارداتی هستش باید بگم 100٪ قطعات این خودرو فرانسوی هستش و از فرانسه میاد بازم میگم در حال حاضر تمام قطعاتش فرانسوی هستش
1396/10/8
سلام مهندس ، به نکته مهمی اشاره کردید ، موتور چطور ؟ آدم یکبار میخواد هزینه کنه ، خیالم راحت باشه از کیفیت قطعات؟
توی فکر سراتو سایپا بودم که اطمینانی به کره ای بودن قطعاتش نیست.
اگر اصل فرانسه باشه 2008 بگیرم.
ممنون از راهنمایی.
البنه اینم بگم ، ترجیح میدم ماشین ساخت داخل بخرم بشرطی که کیفیت و صرفه قیمت داشته باشه.
1396/10/28
باسلام،میخواستم بگم چرامافقط هی میگیم ازتولیدملی وداخلی استفاده کنیم،باباجون بیایم دزدی نکنیم،کیفیت روبالاببریم ووو، اونوقت ببینیدمردم کلاًاجناس ایرانی میخرن یانه،آخه هروقت میان یه خودرویی که 10میلیون پاشون تموم میشه،اونم باکیفیت بدوبالا25میلیون میدن به ملت،آدم بایدچی بگه؟
بنظرشماپارسtu5مدل96بایدگیر بکسش معیوب بشه؟
بگذریم،ازاهل فن میخواستم نظربدن با70/80میلیون چه ماشین خوبی میشه خرید؟که ازهمه نظرخوب باشه ،ممنون ازدوستان
1396/11/22
دوستان سلام من تازه ۲۰۰۸ تحویل گرفتم
انتظار اتو پارک یا سقف پانوراما رو این خودرو داخلی نداشتیم
فندک رو هم به خاطر ترک سیگار حذف کردن اما خجالن اوره که چراغ داخل داشبورد رو هم حذف کردن لامپهای ال ای دی خطی سقف هم حذف شده
1396/12/25
سلام جمیعا اشکال مردم ما اینه سریع قضاوت میکنند الان من چند تا از مردم ۸۲۰ لیفان پرسیدم حتی خیلیا رو تو خیابون نگه داشتم راضین تولیی همینجور کپچر همینجور ووووو خیلیای دیگه برادر من گرونه نخر اینجا ایران با مقررات و قوانین خودش ۲۰۰۸ هم الان اصلی هست و چند تا آپشن که از روش برداشتن خدای ما مردم خوبی داریم نباید کم بزارن انشالله هرکی هرچی داره یا خریده چرخش بچرخه تشکر از سایت خوبتون
1397/1/16
واقعا برای شرکت پژو متاسفم که این نور های زیبا رو از سقف ماشین کم کردن و باعث شده یکی از زیبایی های ماشین کم بشه تازه علاوه بر این سانروفی که در نسخه روسی این ماشین موجود است را هم کم کردن که واقعا جای تاسفه از آپشن هایی که کم شده بگذریم میرسیم به این مطلب که شرکت ایکاپ کنترل نیرو بین چرخ هارو هم از روی این ماشین کم کردن و این باعث شده این ماشین از یک آفرود کامل به یک نیم آفرود تبدیل بشه با این وجود این ماشین بسیار خوش دست بوده و رانندگی باهاش لذت بخشه و در جاده مصرف ماشین به کمترین حد خودش میرسد بعضی از دوستان گفته بودن که احساس خفگی در داخل ماشین بهشون دست میده که قبول دارم و از خفگی و کوچکی کابین بگذریم واقعا صدای زیاده در کابین به گوش نمیرسد و این عالی است ممنون از مدیران سایت
1397/11/29
عالیجنابان لطفا توجه کنید در فرانسه 2008 در سه تیپ وبا موتورهای مختلف تولید میشه در ایران به خاطر اعتقاد مردم به موتور قویترین موتور که حتی در فرانسه هم هنوز ازش استفاده نشده گذاشته شده وتیپش دو یا اصطلاحا آلورا میباشد برای همین بعضی از آپشنها رو نداره نه اینکه از روش بر داشتن حتی این مدل نسبت به مدل مشابه فرانسوی آپشن اضافه دارد در حقیقت بالاتر از آلورای فرانسه میباشد
1397/4/23
كسي ميدونه 2008 بلوتوث داره يا نه
1397/7/9
سلام. عزیز دل پژو 2008 بهتر از اون چیزیه که فکر میکنید و تو بعضی سایتا نوشتن. مشخصات فنی و آپشنهاش رو با مشابهای قیمتیه خودش مثل تیوولی و کپچر و ریو و مزدا و حتی سراتو و النترا مقایسه کنید و از نظر قطعه اکثرا ساخت شرکتهای اروپایی هستش و حتی لاستیکهاش رومانیه و..... بعد تصمیم بگیرین و اقدام به خرید کنید. البته با دو مکانیسم میرور اسکرین و اندروید اتو با گوشی ها مچ میشه.ممنون از شما
1398/2/31
بولوتوثم داره .ضنا دوستان قبلا تیگو 7داشتم برادرم هم تیولی داره ولی از وتی سوار2008 شدم دیدم هم شتاب هم صدای داخل اطاق قابل مقایسه با تیولی و تیگو نیست واس خاطر همین تیگورو فروختم و 2008 خریدم الان یک ساله دارم خیلی ام راضی ام ازش
1397/11/2
شاسی بلند رو خوب اومدی. این با هاچبک چه فرقی می‌کنه . شاسی سواری اندازه هاچبک و .....
1397/12/12
دوستان لطفا اول یک بار با این ماشین رانندگی کنید ، بعد قضاوت، از لحاظ فنی حرف نداره، البته اگر دنبال اپشن هستین همون ماشین های چینی با مصرف انرژی بالا و امنیت بسیار پایین ، انتخاب های خوبی هستن
1399/3/22
اگر خوب درباره این ماشین تحقیق کرده باشید میفهمید که این ماشین رو همه جا گفتن اندازه رنو ساندرو هست. بعدشم اینکه تمام قطعاتش فرانسویه و از لحاظ فنی و موتور حرف اول رو میزنه و هیچ اشکالی نداره چون با همکار BMW ساخته شده و اینکه اگر خیلی دنبال آپشن هستید مشکلی نداره که میتونید تیپ فول آپشن یا جی تی لاینش رو بخرید. بعدشم شما اگر دنبال یه خودروی غیر چینی شاسی بلند فول آپشن با تمام امکانات ارزان هستید همچین خودرویی وجود نداره.