موضوعات داغ

تولید پژو ۲۰۶ متوقف می شود، خداحافظی با یار قدیمی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بنا بر اعلام رسمی گروه صنعتی ایران خودرو باتوجه به راهبرد گروه صنعتی ایران خودرو در طرح تحول کیفیت محصولات که از بهمن ماه سال گذشته تدوین شده و در حال اجراست و بر اساس فرامین هشت ماده ای رییس جمهور، توقف تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آن ها با خودروهای به روز و جدید در دستور کار این خودروساز قرار دارد تا رضایتمندی مشتریان افزایش یابد.

بر همین اساس، در سال جاری دو خودروی سمند و پژو ۴۰۵ از خط تولید خارج شد و این بار محصول پژو ۲۰۶ در آستانه توقف تولید قرار دارد.

به این ترتیب، این محصول که در زمره محصولات پر طرفدار ایران خودرو قرار دارد، در اسفندماه امسال و پس از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور3TUو محصول پروژه ۲۱TFکه در سال آینده به تولید انبوه می رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

لازم به ذکر است گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای طرح تحول کیفیت محصولات، طی سال جاری از دو محصول جدید در بخش خودروهای سواری رونمایی کرده است و طبق برنامه این گروه صنعتی این 2 خودرو سال آینده به مرحله تولید انبوه خواهند رسید و همچنین محصولات فعلی را توسعه و بهبود بخشیده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/24
اگر قرار بر توقف تولید 206 به بهانه قدیمی بودن باشد
پلتفرم پژو 206 که PF1 است هم نباید روی هیچ محصولی قرار گیرد ( نه روی تارا نه روی 207 نه روی رانا..)
موتور tu5 و tu3 و همان موتور به اضافه یک oil پمپ اضافه! پژو 206 هم که به عینه روی 207 ها تارا و رانا و دیگر ماشین ها استفاده میشود باید توقف تولید شود
از ابتدا تا انتهای رانا و رانا پلاس! که نقاشی یک بچه کودکستانی از روی 206 است هم نباید تولید گردد
عجیب الخلقه دیگر ، 207 که 206 هست با چراغ هایی متفاوت و جایگزین شدن طراحی داشبرد اصیل فرانسوی با طراحی الابختکی تحت نام 207 که هیچ ارتباطی با پژوی 207 فرانسوی هیچگاه در هیچ قسمتی نداشته .. هم باید توقف تولید شود.

به عبارتی نصف تولیدات ایرانخودرو بر روی پلتفرم و موتور و ....سیر تا پیازه 206 است.
هیچ کدام قرار نیست متوقف شوند!

اسم این کار نوسازی نیست

اینگونه کل تولیدات فعلی ایران خودرو باید توقف تولید گردند 206 جدیدترین محصولی ایرانخوردو هست همگی همان 206 اند با برچسب اسامی مختلف!
به جر کپی شدگان از روی 405 با اسامی سمند سورن دنا که بسیار قدیمی از از 206 اند

توقف تولیدات قدیمی و جایگزینی با تولیدات جدید این شوخی را برای کودکان استثنایی هم نمیتوان کرد!