موضوعات داغ

شاسی بلند جدید بازار خودرو ایران امروز رونمایی خواهد شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت ایستاموتور از شرکت های زیر مجموعه گروه کارآفرینان مایوان امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه توان مندی ها و فرصت های سرمایه گذاری در منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس (ارس اکسپو ۲۰۲۳) از محصول جدید شاسی بلند (SUV) خود رونمایی خواهد کرد.

شرکت ایستا موتور به همراه مجموعه‌های سبلان خودرو مایوان، مایوان موتور و مایوان دیزل به عنوان زیرمجموعه‌های گروه کارآفرینان مایوان محسوب می‌شوند و امروز در مراسمی از محصول جدید مونتاژی خود در سگمنت شاسی‌بلند رونمایی خواهند نمود. شرکت سبلان خودرو مایوان که از سال 1389 فعالیت خود را در بخش محصولات خودرویی تجاری فعالیت می‌کند و گروه کارآفرینان مایوان با تاسیس کارخانه تولیدی ایستا موتور در شهر جلفا فعالیت خود را در بخش مونتاژ محصولات سواری آغاز نموده است.

پیرو اطلاعیه شرکت ایستا موتور، مراسم رونمایی از خودرو شاسی بلند این شرکت امروز در محل نمایشگاه بین المللی سالن پروین اعتصامی انجام خواهد شد.

نمایشگاه ارس اکسپو 2023 از امروز سه شنبه 25 بهمن 1401 در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و با هدف نمایش توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری این منطقه، در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهر تبریز برگزار می شود و تا روز جمعه 28 بهمن 1401 ادامه دارد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/11/25
مشخصات و کیفیت x55 proIE
1401/11/26
لطفا مشخصات فنی و قیمت و نحوه ثبت نام اعلام فرمایید
1401/11/27
امیدوارم با استفاده از ظرفیت های فنی و کادر مجرب موجود در شمال غرب کشور در زمینه ساخت قطعات خودرو کشور بتواند در زمینه تولید محصولات بهتر گام برداشته و رضایت مردم را در زمینه خودرو فراهم کند به امید اینکه این شرکت بتواند نظر مصرف کنندگان را جلب نمایند آرزوی موفقیت برایشان دارم.