موضوعات داغ

حضور آمیکو در نمایشگاه 2023 EXPO ARAS با سبد محصولات سبک و سنگین

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه صنعتی آمیکو (ارس خودرو دیزل) یکی از باسابقه‌ترین تولیدکننده‌های انواع خودروهای تجاری سنگین و سبک در کشور با هدف معرفی محصولات سنگین و سبک خود در اولین دوره نمایشگاه 2023 EXPO ARAS حضور خواهد داشت.

گروه صنعتی آمیکو فعالیت تولیدی خود را از سال 1368 با تأسیس شرکت صنعتی آذر موتور و ثبت جهانی برند Azar Motor Industrial CO با علامت اختصاری آمیکو (AMICO) در منطقه جلفا (مرز بین کشورهای آذربایجان، ارمنستان و ترکیه) آغاز کرده است.

این شرکت با محصولات مختلفی اعم از پیکاپ آسنا در نسخه‌های مختلف اتوماتیک و دنده دستی، کامیون 2631 و کامیونت 5.2 در بازار خودروهای تجاری ایران حضور دارد با شرکت در نمایشگاه ارس اکسپو 2023 که برای اولین برای در شهر تبریز برگزار می‌گردد، توانمندی‌های خود را به معرض نمایش خواهد گذاشت.

حضور آمیکو در نمایشگاه 2023 EXPO ARAS با سبد محصولات سبک و سنگین

شرکت ارس خودرو دیزل بزرگ‌ترین شرکت تولیدی گروه آمیکو در بحث تولید محصولات با سطح آلایندگی پایین، گواهی‌نامه‌های استاندارد ایمنی آلایندگی محصولات دیزلی برای محصولات دوگانه‌سوز (بنزین و گاز) از مؤسسات بین‌المللی TUV و VCA و سازمان محیط‌ زیست ایران کسب نموده است

نمایشگاه2023 EXPO ARAS از تاریخ 25 الی 29 بهمن 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود و ساعت بازدید برای عموم از 15 الی 19 خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد