موضوعات داغ

فوتون تونلند جدید در فیلیپین چه قیمت و مشخصاتی دارد؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

فوتون تونلند اتوماتیک یکی از خودروهای جدید ایران خودرو دیزل است که در محدوده قیمتی 1.2 میلیارد تومان به بازار عرضه می‌شود. این پیکاپ با نام فوتون تندر در فیلیپین نیز عرضه شده است که قیمت آن برای مصرف‌کنندگان در این کشور، 1 میلیون و 298 هزار پزو معادل یک میلیارد و 116 میلیون تومان است.

فوتون تندر در فیلیپین با موتور دو لیتری توربودیزل و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می‌شود. البته اخیرا فوتون نسخه اتوماتیک این خودرو را با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مشابه فوتون تونلند ایران خودرو دیزل به این کشور عرضه کرده است.

پیشرانه دو لیتری توربودیزل فوتون تندر حداکثر 161 اسب بخار قدرت در 6000 دور بر دقیقه و 390 نیوتن متر گشتاور در 1800 دور بر دقیقه تولید می‌کند. این پیکاپ در قالب نسخه‌های تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل قابل سفارش خواهد بود که نسخه دو دیفرانسیل تنها با گیربکس شش سرعته دستی و قفل دیفرانسیل عقب به دست مشتریان می‌رسد.

سیستم تهویه مطبوع خودکار، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر، صندلی‌های چرمی، فرمان دی شکل، سیستم ورود و استارت بدون کلید و ترمز کمکی بخشی از امکانات فوتون تندر هستند. این پیکاپ در فیلیپین به سیستم هشدار تصادف از جلو و سیستم جلوگیری از برخورد با عابران پیاده نیز مجهز شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد