موضوعات داغ

ماشین پیکاپ G9 گروه بهمن با پلاک گذرموقت رویت شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گروه بهمن که به تازگی از محصول پیکاپ سایز بزرگ G9 رونمایی کرده است در حال انجام تست‌های نهایی این خودرو با پلاک گذرموقت است. این محصول که از تولیدات شرکت ZX چین همکار قدیمی گروه بهمن محسوب می‌شود با چهره‌ای شبیه به داج رم و هیکلی و ابعادی نزدیک به تراک‌های غول‌پیکر جذاب آمریکایی، یک محصول جالب توجه خواهد بود و مطمئنا در زمان عرضه نظرها را به خود جلب خواهد کرد.

در بخش پیشرانه اما ماهیت چینی خودرو جدید گروه بهمن مانند دیگر محصولات چینی نمایان می‌شود و یک پیشرانه 2 لیتری اقتصادی مجهز به توربوشارژر با تولید 195 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه و گشتاور 365 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه این خودرو بزرگ جثه را به حرکت در می‌آورد. در مقایسه با پیشرانه‌های فوق حجیم و قدرتمند آمریکایی، این پیشرانه 2 لیتری برای یک تراک با سایز چند ایکس لارج و وزن 2060 کیلوگرمی شاید کافی بنظر نرسید اما در مجموع و با نگاهی به وضع خاص قحط الرجال بازار کشورمان متوجه می‌شویم که این خودرو و این پیشرانه یک گرینه مناسب خواهد بود.

در بخش جعبه دنده این خودرو از یک گزینه با کیفیت 8 سرعته خودکار ساخت ZF بهره می‌برد که نیرو و گشتاور تولیدی را به چهارچرخ انتقال می‌دهد و به دلیل وزن 2 تنی خودرو نمی‌توان توقع شتاب بالایی از این خودرو داشت. وجود گیربکس اتوماتیک در این خودرو یک اتفاق مثبت خواهد بود زیرا تعداد پیکاپ‌های گیربکس اتوماتیک بازار بسیار محدود است. و این خودرو وارد این لیست محدود می‌شود.

نکته مثبت در خصوص این خودرو سطح بسیار بالای امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی این پیکاپ است که می‌تواند با کراس‌اوورهای بازار رقابت کند و در صورتی که نسخه مونتاژ داخل نیز با سطح امکانات موجود در نسخه وارداتی به بازار عرضه شود یک خودرو بروز و مجهز خواهد بود که اندک رقبای فعلی را به چالش خواهد کشید.

نمای عقب ماشین پیکاپ G9 گروه بهمن

مشخصات فنی پیکاپG9

نام خودرو پیکاپ G9
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1996 سی سی
تنفس موتور توربوشارژ
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت 195 اسب بخار در 4000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 365 نیوتن متر در 1800 دور در دقیقه
جعبه دنده 8 سرعته خودکار ZF
وزن 2060 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 5692 طول - 2045 عرض - 1920 ارتفاع
فاصله بین دو محور 3513 میلیمتر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد