موضوعات داغ

هایما 7X در راه بازار خودرو، افتتاح خط تولید انبوه مینی ون ایران خودرو

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو طی گفت‌وگو با روابط عمومی این مجموعه از افتتاح خط تولید انبوه محصول خودرو هایما 7X، به عنوان جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو در اسفندماه امسال خبر داد و افزود : بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این محصول مینی‌ون سال 1402 به بازار کشور عرضه خواهد شد.

کیانوش پورمجیب با اشاره به این موضوع که محصول هایما 7X با توجه به مشخصات فنی خودرویی مناسب خانواده است، عنوان کرد: این محصول با هدف پاسخگویی به تقاضای موجود در بخش خودروهای شاسی بلند لوکس و خانوادگی تولید خواهد شد، از ظرفیت هفت سرنشین برخوردار است و برای اولین بار در گروه صنعتی ایران خودرو، خودرویی با این ظرفیت سرنشین تولید می‌شود تا سبد محصولات گروه با عرضه آن به بازار کامل شود.

پورمجیب گفت: این محصول ضمن برخورداری از گارانتی طولانی پنج ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر و همچنین از طرح تضمین کیفیت قوای محرکه آن هم زمان با عرضه به بازار اجرایی خواهد شد، بهره خواهد برد و این طرح شامل تضمین شش ماهه عدم مراجعه برای ایرادات مرتبط با موتور و گیربکس است.

به گفته قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید هایما 7X تا پایان امسال به مرحله تولید انبوه خواهد رسید و سالانه ۱۰ هزار دستگاه از این محصول در شرکت ایران خودرو خراسان تولید خواهد شد.

فضای داخلی هایما 7X مینی ون 7 نفره ایران خودرو

مشخصات فنی و امکانات هایما 7X مینی ون 7 نفره ایران خودرو

مینی ون هایما 7X یک خودرو هفت نفره است که با سطح تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی مناسبی نسبت به رقبا تولید و به بازار کشور عرضه خواهد شد.

طبق اعلام ایران خودرو هایما 7X اولین شاسی بلندلوکس هفت نفره (همراه سه ردیف صندلی مجزا) با کاربری خانوادگی است. این خودرو مجهز به مجهز به موتور ۱.۶ لیتری بنزینی نسل جدید GDI توربوشارژ (با قدرت ۱۹۲ اسب بخار و گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر) و گیربکس شش سرعته اتوماتیک است.

خودرو جدید ایران خودرو در بخش تجهیزات ایمنی از امکاناتی مانند شش کیسه ایمنی هوا، دوربین دید ۳۶۰ درجه، اتوهلد، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، هشدار خروج از خط، کمکی تثبیت خطوط حرکت، سیستم ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، کمکی حرکت در سربالایی، کمکی حرکت در سرازیری، سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده و خودرو، رادار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، پایش فشار بادتایرها، سه حالت پارک اتوماتیک خودرو، سنسور پارک عقب و دوربین دنده عقب، سیستم کنترل کودکان در صندلی های عقب و کروز کنترل تطبیقی بهره می‌برد.

این محصول مجهز به سنسور حرکت اشیا بعد از قفل شدن خودرو با قابلیت ارسال پیام کوتاه به موبایل، مالتی مدیا با نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی، سنسور نور و باران، بازکردن در صندوق عقب با حرکت پا، سان‌روف برقی پانورامیک، صندلی راننده شش حرکته برقی، صندلی سرنشین جلو چهار حرکته برقی، گرم کن و تهویه صندلی و صندلی های ردیف دوم و سوم تاشو، استارت دکمه ای است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد