موضوعات داغ

جزئیات نحوه خرید خودرو وارداتی، ثبت سفارش بیش از 100 هزار دستگاه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیر پروژه واردات خودرو طی یک نشست خبری با موضوع واردات خودروهای خارجی در خصوص نحوه خرید خودروهای وارداتی و مبلغ 500 میلیون تومانی پیش ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی توضیحاتی را ارائه کرد.

فیلم نشست خبری مدیر پروژه واردات خودرو

مهدی ضیغمی با اشاره به وضعیت ثبت‌سفارش واردات خودرو عنوان کرد: تا کنون 33 شرکت درخواست خود را جهت واردات خودرو از برندهای مختلف و گاها چند برند به وزارت صمت رسیده است و ممکن است تا 50 برند برای واردات در نظر گرفته شده باشد.

او گفت: بیش از 20 شرکت توانسته اند با طی کردن مراحل، مجورهای لازم را اخذ کنند و از این تعداد شرکت 10 مورد تا الان توانسته اند ثبت سفارش انجام بدهند و ممکن است تا قبل از پایان سال این تعداد به 15 شرکت افزایش پیدا کند.

ضیغمی در ادامه با اشاره به تعداد ثبت‌سفارش خودرو جهت واردات افزود: تا کنون 95 هزار درخواست ثبت سفارش صورت گرفته و 5000 درخواست نیز در مرحله تایید است و در صورت تایید عملا بالای 100 هزار دستگاه ثبت سفارش خواهد شد

مدیر پروژه واردات خودرو ضمن اشاره به سامانه خرید خودروهای وارداتی تصریح کرد : حتی یک ریال از پول مردم برای واردات خودرو نمی رود و واردکننده کل پول واردات را از حساب خود پرداخت کرده و ارز خود را خریداری کرده است، خودرویی که وارد می‌شود عملا پول آن به کمپانی قبلا پرداخت شده است و مردم پس از عقد قرارداد بخشی از پولی را می دهند که قبلا کاملا پرداخت شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد