موضوعات داغ

اولین لاماری ایما با رنگ قرمز توسط نمایندگی آرتان موتور آریایی به بازار آمد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو لاماری ایما با رنگ قرمز برای اولین بار در مرکز خرید اوپال توسط نمایندگی آرتان موتور آریایی به نمایش درآمد.

لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور که بهمن 1401 به بازار کشورمان معرفی شد حالا دیگر به یک عضو پرطرفدار تیم کراس‌اوورهای بازار کشور تبدیل شده است و با قیمت‌های بسیار بالا خرید و فروش می‌شود. اولین نکته در مورد این خودرو چهره جالب و به روز آن است که در همان ابتدای عرضه توجهات را به خود جلب نمود. طراحی که در نمای جلو به شدت تهاجمی و تند و تیز بود و در بخش‌های دیگر نیز نه به شدت نمای جلوی خودرو اما تاحدودی سعی شده است که هماهنگی لازم حفظ شود.

نمای جلویی لاماری ایما رنگ قرمز

در نمای جلو شکل تیز و کشیده دیلایت‌ها و سپر و جلوپنجره عریض دهان کوسه‌ای شکل، حال و هوای کاملا به روز و اسپورت را القا می‌کند و البته که همچنان وقار یک خودرو تقریبا لوکس را نیز همراه خود دارد. در نمای جانبی و عقبی خودرو اما خبری از آن تند و تیزی نمای جلو نیست و یک مقدار حس و حال متفاوتی را ارائه می‌کند اما همچنان در هماهنگی با نمای جلویی هستند.

اما در فضای داخلی این خودرو با یک فضای با طراحی مینیمال و با دیزاین لوکس هستیم و اگر داخل خودرو بنشینید شاید ظاهر اسپورت آن را فراموش کنید و تا حدودی زیادی به یاد محصولات مرسدس بنز بیافتید.

نمای عقب اولین نسخه از لاماری ایما قرمز

نکته دیگر و جذاب لاماری ایما پیشرانه آن است که خود را به مرز 200 اسب رسانده است. در بازاری با انبوه پیشرانه‌های 1,5 لیتری مجهز به توربوشارژ با توان حدود 150 اسب، اما داستان پیشرانه لاماری ایما متفاوت است و این موتور کم حجم 1,5 لیتری و البته توربوشارژ، حالا چیزی در حدود 195 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه و 285 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه تولید می‌کند که اعداد بسیار مناسبی برای این خودرو محسوب می‌شوند.

یک جعبه دنده 7 سرعته دوکلاچه (تر) WDCT نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. در تست‌های خودروبانک شتاب 0 تا 100 کیلومتر 10.31 ثانیه و شتاب 0 تا 100 کیلومتر (VBOX) 10.69 ثانیه برای لاماری ایما ثبت شده است اما عدد کارخانه‌ای و رسمی 9,5 ثانیه عنوان شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/14
خوب