موضوعات داغ

چه شرکت‌هایی برای واردات خودرو ثبت سفارش کرده‌اند؟

عکس نویسنده
محسن آل طه
نویسنده
عکس مطلب اول

طبق اطلاعاتی که از منابع آگاه به دست ما رسیده، تابحال شرکت‌ها و البته خودروسازان مختلفی برای واردات خودرو اقدام به ثبت سفارش کرده‌اند. شرکت‌هایی نظیر خودروسازی سایپا، پارسیان موتور، پارس خودرو، کوشاخودرو، بهمن موتور، ماموت خودرو، آرین موتور، مدیران خودرو، ایساکو کیش و تجارت کرمان تابحال اقدام به ثبت سفارش برای واردات خودرو کرده‌اند.

با توجه به این لیست، محصولات وارداتی بعضی از شرکت‌ها مثل سایپا با خودروهای چانگان CS35 پلاس و چانگان CS55 پلاس، پارسیان موتور با محصولات فیات همچون فیات تیپو ،پارس خودرو با زوتی T300، کوشاخودرو با خودروهای کیا مثل کیا سلتوس و کیا سونت، آرین موتور با محصولات میتسوبیشی مثل نسل جدید میتسوبیشی ASX مشخص شده‌اند. اما با توجه به این لیست، هنوز مشخص نیست که به طور مثال گروه بهمن با چه محصولی به بازی واردات خودرو وارد خواهد شد و آیا دوباره شاهد عرضه محصولات هاوال و یا FAW خواهیم بود و یا حتی مزدا به ایران باز خواهد گشت؟ همچنین با توجه به حضور گروه صنعتی ماموت در این لیست، شاید دوباره پای بزرگ‌ترین خودروساز جهان (فولکس‌واگن) نیز به ایران باز شود.

در ادامه باید گفت که احتمالاً محصولاتی مثل دانگ‌فنگ در چند محصول مختلف و با شرکت‌های متفاوتی در ایران عرضه خواهند شد و باید دید که خودروسازانی مثل مدیران‌خودرو نیز قصد دارد با چه خودرویی وارد این عرصه شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد