موضوعات داغ

گریت وال کانن نسخه Firebomb رونمایی شد، یک پیکاپ غول پیکر برای چینی ها

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

گریت وال کانن یکی از پیکاپ‌های توانمند و عضلانی چینی است که تاکنون در کشور مبدا به شهرت قابل توجهی دست یافته است. شرکت گریت وال اخیرا نسخه‌های بروزشده‌ای از این پیکاپ را روانه بازار کرده است که جدیدترین آن‌ها گریت وال کانن نسخه Firebomb است. جلوپنجره جدید، سپرهای جدید، سیستم تعلیق قوی‌تر، گلگیرها و قوس چرخ‌های پهن‌تر، لاستیک‌های آفرودی و رنگ مات بدنه از جمله تمایزات گریت وال کانن نسخه Firebomb نسبت به نسخه استاندارد هستند.

ابعاد این پیکاپ شامل 5448/2065/1940 میلیمتر هستند و وزن آن نیز 2260 کیلوگرم عنوان شده است. فاصله بین دو محور پیکاپ گریت وال نیز 3230 میلیمتر است. گریت وال نسخه خاص پیکاپ اش را از طریق همکاری با Topfire توسعه داده است. این شرکت یکی از مشهورترین تولیدکنندگان لوازم آفرودی برای پیکاپ‌ها در چین است. گریت وال برای متمایز جلوه دادن نسخه Firebomb نسبت به نمونه استاندارد، تریم داخلی این پیکاپ را به قرمز تغییر رنگ داده است.

گریت وال کانن نسخه Firebomb

علاوه بر تغییرات ظاهری، بهبودهایی نیز در زمینه راندمان خروجی پیشرانه گریت وال کانن نسخه Firebomb رخ داده است. نمونه‌های استاندارد این خودرو به موتور دو لیتری توربوشارژر بنزینی مجهز هستند که حداکثر 190 اسب بخار قدرت تحویل می‌دهد. این میزان در گریت وال کانن نسخه Firebomb به 224 اسب بخار قدرت و 380 نیوتن متر گشتاور افزایش یافته است. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز وظیفه ارسال قدرت به تمامی چرخ‌ها را برعهده دارد. حداکثر سرعت این پیکاپ نیز 150 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

بنابر ادعای شرکت سازنده، گریت وال کانن نسخه Firebomb در مسیرهای خارج جاده‌ای بسیار توانا عمل می‌کند. با این حال تاکنون هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا ارائه نشده است. این خودرو به هیچ عنوان ارزان نیست و قیمت آن حدود 37610 دلار تعیین شده است. نسخه استاندارد گریت وال کانن نیز از 19370 دلار قیمت می‌خورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد