موضوعات داغ

تصاویر چانگان Shenlan S7 منتشر شد، شاسی بلند تمام برقی برند چینی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت چینی چانگان تصاویر شاسی بلند جدید و برقی خود موسوم به Shenlan S7 را منتشر کرد. چانگان Shenlan S7 طراحی آیرودینامیک و اسپرت دارد و تا حدودی می‌توان الگوبرداری از شاسی بلندهای مطرح اروپایی را در آن حس کرد. چانگان Shenlan S7 یک پروژه توسعه مشترک بین چانگان، شرکت تولید باتری چینی CATL و غول مخابراتی هوآوی است.

چانگان شنلان S7 به عنوان یک کراس‌اوور دیفرانسیل عقب به بازار عرضه خواهد شد. ابعاد این خودرو شامل 4750/1930/1625 میلیمتر هستند و فاصله بین دو محور آن نیز 2900 میلیمتر است. چانگان شنلان S7 در قالب دو تیپ تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی به فروش خواهد رسید. تیپ تمام الکتریکی با موتورهای برقی 218 یا 258 اسب بخاری در دسترس مشتریان خواهد بود. نسخه پلاگین هیبریدی نیز از ترکیب موتورهای برقی 238 اسب بخاری و موتور 1.5 لیتری 95 اسب بخاری بهره می‌برد. موتور درون‌سوز در این تیپ تنها به عنوان ژنراتور ایفای نقش می‌کند.

چانگان شنلان S7

فضای داخلی چانگان شنلان S7 از تریم دو رنگ مشکی و نارنجی بهره می‌برد. دکمه‌های چندانی در کابین این خودرو مشاهده نمی‌شوند و بنابراین اکثر تنظیمات از طریق لمس صفحه نمایش بزرگ این خودرو صورت می‌پذیرد. فرمان چانگان شنلان S7 نیز طراحی دو پره دارد و مجهز به دکمه‌های کنترلی است. دربهای این خودرو نیز فاقد دستگیره‌های مرسوم هستند و تنها از طریق اهرم‌های کنترلی باز و بسته می‌شوند.

انتظار می‌رود نخستین رونمایی رسمی از چانگان شنلان S7 در جریان نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 صورت بگیرد که طی آوریل سال جاری میلادی برگزار می‌شود. قیمت پایه این خودرو نیز 160 هزار یوان خواهد بود که معادل 23600 دلار است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد