موضوعات داغ

فروش پیکاپ تاگا H در بعضی نمایندگی ها تکذیب شد! مراقب کلاهبرداری ها باشید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

خودرو پیکاپ تاگا که چند ماه پیش توسط صنایع خودروسازی پادرا به بازار کشورمان معرفی شد، به تازگی در نسخه‌های مختلف وارد کشور شده است و همچنین حواشی در خصوص آغاز فروش این خودرو در نمایندگی‌ها در فضای مجازی به گوش می‌رسد.

پیرو انتشار خبر ثبت نام پیکاپ تاگا H محصول وارداتی صنایع خودروسازی پادرا در نمایندگی‌های این شرکت، با کیارش افشاریان مدیر بازاریابی و ارتباطات این شرکت صحبت کردیم و از صحت این موضوع پرسیدیم.

کیارش افشاریان با اشاره به غیر واقعی بودن آگهی‌های فروش خودرو پیکاپ تاگا H در بعضی نمایندگی‌ها گفت: در حال حاضر هیچگونه شرایط فروش رسمی برای وانت پیکا تاگا H محصول وارداتی صنایع خودروسازی پادرا اعلام نشده و تمام آگهی‌ها و اخبار در این خصوص غیرواقعی است.

مدیر بازاریابی و ارتباطات صنایع خودروسازی پادرا در ادامه افزود: مخاطبان و علاقمندان به این خودرو و دیگر محصولات این شرکت برای اطلاع از جدیدترین شرایط فروش خودروها می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس padramotors.com مراجعه کنند.

او همچنین گفت: مخاطبان ما باید نسبت به اطلاعیه‌ها و اخبار غیررسمی هوشیار بوده و این موارد را از طریق منابع رسمی شرکت و نمایندگی‌ها معتبر شرکت صنایع خودروسازی پادرا پیگیری نمایند.

افشاریان در ادامه افزود: خودروهای پیکاپ تاگا H در حال گذراندن مراحل فنی و قانونی خود برای عرضه در بازار هستند و به محض فراهم‌شدن شرایط عرضه اخبار آن از طریق شرکت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش تحریریه خودروبانک، پیکاپ تاگا H در 2 نسخه با فاصله محور بلند و کوتاه عرضه و با 2 مدل پیشرانه 3 لیتری دیزل و 1,8 لیتری بنزینی عرضه می‌شود. از لحاظ پیشرانه و توان فنی پیکاپ تاگا H از یک پیشرانه 1,8 لیتری مجهز توربوشارژر با توان 227 اسب بخار و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد و به کمک یک گیربکس 6 سرعته دستی یا یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک نیروی تولیدی را به چهارچرخ انتقال می‌دهد.

یک نسخه دیزلی 3 لیتری نیز در سبد این شرکت قرار دارد که توان تولید 138 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور را داراست.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/15
لطفاً همون کارون آفرود روسامانه ای بزارین برای فروش!