موضوعات داغ

عرضه خودرو PHEV توسط مدیران خودرو، تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید وارد بازار خواهد شد؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مدیران خودرو در مراسم جشن سالانه خانواده فونیکس از عرضه محصولات جدید خود خبر داد.

این شرکت که به رسم هر سال مراسمی با حضور مشتریان خود را ترتیب می‌دهد، امسال نیز این مراسم را با حضور جمعی از مشتریان، مدیران و دست‌‌اندرکاران برند فونیکس برگزار نمود.

حسین مهداد مدیرباشگاه مشتریان مدیران خودرو در حاشیه این مراسم ضمن اشاره به برنامه‌های آتی شرکت مدیران خودرو در خصوص باشگاه مشتریان افزود: این شرکت با هدف نزدیکی هرچه بیشتر با مشتریان و ارتباط مستقیم با خریداران محصولات برند فونیکی سعی دارد تا با برگزار مراسماتی این چنین، پیوندهای شرکت و مخاطبان خود قوی‌تر نموده و بتواند صدای مشتریان را بی‌واسط بشنود.

مراسم سالیانه فونیکس

او همچنین با اشاره به برنامه ارائه نزم افزار جامع مخصوص مشتریان برند فونیکس تصریح کرد: این نرم افزار که در پلتفرم‌های مختلف عرضه خواهدشد با امکاناتی مانند بخش تبادل نظر مشتریان و برای حل مشکلات و سوالات دارندگان خودروها، و سایر امکانات، بستری مناسب جهت ارتباط مستقیم با این مجموعه خواهد بود.

او در ادامه افزود برند فونیکس اولین مجموعه ایرانی در صنعت خودرو است که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم‌های جدی برداشته است.

در حاشیه این جشن سالانه برند فونیکس تمامی مدل‌ها و سبد کامل محصولاتش را به نمایش گذاشت، از میان خودروهای به نمایش گذاشته شده، خودروهای تیگو 8پرومکس و فونیکس اف ایکس با توجه به مشخصات فنی مناسب و چهره جذاب مورد توجه شرکت‌کنندگان این مراسم قرار گرفت.

نمایش محصولات برند فونیکس در حاشیه مراسم سالانه فونیکس

خبر خوب دیگر مدیران برند فونیکس برای مشتریان، اعلام برنامه عرضه 2 خودروی پرچمدار جدید به بازار بود. این مجموعه قصد دارد تا یک سدان کلاس B لوکس و یک اس یو وی پلاگین هیبرید که احتمالا همان خودرو تیگو 8 پرو پلاگین هیبرد خواهد بود را به زودی در بازار ایران عرضه کند.

فضای داخلی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

مشخصات فنی تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید

تیگو 8 پرو هیبریدی با ترکیبی از موتور 1.5 لیتری و پیشرانه الکتریکی توان تولید 326 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور را داراست. مصرف سوخت در سیکل ترکیبی این خودرو براساس چرخه NEDC حدود یک لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است که عدد بسیار مناسبی است. شتاب صفر تا صد این شاسی‌بلند هیبریدی نیز 4.9 ثانیه اعلام شده است. همچنین برد خودرو در حالت تمام الکتریکی حدود صد کیلومتر خواهد بود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/20
هر وقت اریزو۵ برقی امد ،، اینم میاد