موضوعات داغ

چطور شرکت کرایه ماشین معتبر را تشخیص دهیم؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

با توجه به بالا رفتن قیمت خرید خودرو و لوازم جانبی آن در ایران، استفاده از خدمات کرایه ماشین افزایش یافته است. برای رسیدگی به امور شخصی با بازه‌ی زمانی مشخص می‌توانید ماشین مورد نظر را از شرکت‌هایی که در این صنعت فعالیت دارند، اجاره کنید. برای کرایه ماشین یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب شرکت معتبر است. اگر شما هم قصد کرایه ماشین دارید حتما با ما همراه باشید تا نکاتی را بیان کنیم که شما را در انتخاب بهترین شرکت رنت یاری کند.

در ابتدا باید بدانید خدمات اجاره خودرو برای چه مواردی کاربردی است؟

1- اجاره ماشین فرودگاه امام (ترانسفر مهمانان خارجی)

2- اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

3- ماشین عروس

4- جا‌به‌جایی مدیران و کارمندان

5- مراسم ترحیم

6- رسیدگی به امور شخصی همچون مسافرت

خدمات اجاره خودرو به چه صورت ارائه می‌شود؟

به دو صورت امکان اجاره ماشین وجود دارد که عبارتند از:

• اجاره خودرو با راننده

• اجاره خودرو بدون راننده

که در خدمات کرایه ماشین بدون راننده می‌بایست مدارک لازم برای اجاره خودرو را به شرکت ارائه دهید که بسته به ماشین انتخاب و مدت زمان مدارک کمی متفاوت هستند.

ویژگی شرکت معتبر اجاره ماشین

ویژگی شرکت معتبر اجاره ماشین

برای انتخاب یک شرکت معتبر برای کرایه ماشین می‌بایست حتما این موارد را داشته باشید تا در زمان استفاده از خدمات دچار مشکل حقوقی نشوید:

1- حتما توجه کنید شرکت دفتر کار مشخصی داشته باشد؛ زیرا معمولا مجموعه‌های غیر قانونی دفتر و محل کار مشخصی ندارد.

2- دارای مجوزهای قانونی این کسب‌و‌کار و ثبت شده باشد در این صورت از شما درخواست هزینه‌ی بیشتر یا مدارک اضافه نخواهند کرد.

3- بررسی رضایتمندی مشتریان از نکات مهم به حساب می‌آید. شما می‌توانید از روش‌های مختلفی همچون بررسی سوشال مدیا، متوجه میزان رضایت مشتریان در رابطه با مجموعه باشید.

4- حتما در زمینه‌ی بیمه‌هایی که مجموعه برای خودروها در نظر گرفته است اطلاعات کامل بدست آورید و پیگیری کنید که در زمان تحویل خودرو بیمه‌نامه را به شما ارائه می‌دهند یا خیر.

5- شرکت آمادگی ارائه‌ی فاکتور رسمی به همراه مالیات بر ارزش افزوده را داشته باشد.

6- مجموعه موظف است به شما قراردادی ارائه دهد که تمامی ابهامات را برطرف کند. در این قرارداد اطلاعات راننده و خودرو، مبلغ اجاره و دیپوزیت، مدت زمان کرایه، محل تحویل و عودت ماشین، نوع بیمه و تجهیزات اضافه (صندلی کودک، زنجیر چرخ، طرح ترافیک و ...) به صورت کامل درج شده است.

7- درخواست مدارک در حد معقول و ارائه‌ی مدارک به شما پس از عودت خودرو به شرکت. (با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که اکثر شرکت‌ها این مدارک را دریافت می‌کنند و این شرکت مدرکی اضافه‌تر نخواهد.)

8- دارا بودن خدمات بیشتر به طور مثال ارائه‌ی خدمات کرایه اتوبوس، کرایه ون، اجاره ماشین عروس و ....

9- در اجاره‌ی خودرو با راننده، راننده فردی مودب و متعهد باشد.

10- خودروی ارائه شده می‌بایست تمیز، بدون مشکل فنی، در حد صفر کیلومتر، دارای مقداری بنزین باشد.

11- ارائه‌ی خدمات در شهرها و کشورهای مختلف مزیت محسوب می‌شود.

اجاره خودرو از شرکت معتبر

مراحل اجاره خودرو از شرکت معتبر

پس از انتخاب یک شرکت معتبر در زمینه‌ی اجاره خودرو، باید مراحل زیر را طی کنید:

1- انتخاب خودرو

2- انتخاب نحوه‌ی اجاره خودرو (کرایه ماشین با راننده و بدون راننده)

3- مشخص کردن زمان و مکان تحویل و عودت ماشین

4- ارائه مدارک مورد نیاز

5- پرداخت مبلغ دیپوزیت (این مبلغ در زمان اجاره‌ی ماشین بدون راننده به عنوان ضمانت به شرکت پرداخت خواهد شد که پس از تحویل خودرو به شرکت به حساب مشتری واریز خواهد شد. این مبلغ بسته به نوع ماشین می‌تواند متفاوت باشد.)

6- امضای قرارداد (در زمان تحویل خودرو به مشتری توسط نماینده شرکت ارائه می‌شود.)

7- واریز مبلغ اجاره خودرو

در زمان اجاره خودرو با راننده نیاز به ارائه‌ی هیچ مدرکی نیست زیرا راننده به عنوان نماینده‌ی شرکت در خودرو حضور دارد. در این خدمت، شما کافیست اطلاعات سرنشینان، مدت زمان کرایه، مبدا و مقصد را در اختیار شرکت قرار دهید؛ همچنین هیچ مسئولیتی برعهده شما نخواهد بود در صورت بروز خسارت (دزدی، تصادف و...) شرکت و راننده متعهد هستند.

حداقل زمان اجاره خودرو با راننده 10 ساعت، بدون محدودیت کیلومتری می‌باشد و شما می‌توانید زمان بیشتری را برای دریافت این سرویس از شرکت درخواست دهید.

هزینه اجاره خودرو از شرکت های معتبر

مبلغ نهایی اجاره خودرو قابل پیش بینی نیست زیرا به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بیان تعدادی از آنها می‌پردازیم:

1- نحوه اجاره (با راننده و بدون راننده)

2- مسافت طی شده

3- مدت زمان اجاره

4- مدل خودرو

برای دریافت هزینه اجاره خودرو نیاز است که با پشتیبانان شرکت ارتباط بگیرید تا بر اساس درخواست شما قیمت نهایی را اعلام کند.

سخن آخر

یکی از شرکت های معتبر و شناخته شده در صنعت اجاره خودرو شرکت بزرگ رنت کنیم rentkonim.com است که 10 سال در این زمینه سابقه دارد. این مجموعه توانسته طی این 10 سال، فعالیت خود را گسترش دهد و چند نمایندگی رسمی در شهرهای مختلف ایران، ترکیه و امارات تاسیس کند؛ همچنین بجز ارائه‌ی انواع خودرو خدمات کرایه ون و اتوبوس را به نحو احسنت دارد.

رنت کنیم با ارائه خودروهای تمیز و در حد صفر کیلومتر با شرایط آسان و قیمت ارزان توانسته رضایت 100 درصدی مشتریان خود را داشته باشد.

برای کرایه ماشین کافیست وارد وب‌سایت مجموعه‌ی رنت کنیم شوید و خودروی مورد نظر را بر اساس علاقه و بودجه خود مشخص کرده و از طریق ارسال پیام در واتساپ با همکاران مجموعه در ارتباط باشید تا خودرو در زمان و محل مشخص شده توسط شما ارائه داده شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد