موضوعات داغ

شرایط فروش پیکاپ کلوت دنده ای اعلام شد + جدول قیمت اسفند 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مکث موتور جدیدترین شرایط فروش محصول پیکاپ کلوت ویژه اسفندماه 1401 را اعلام کرد.

این خودرو به صورت پیش فروش با تحویل 105 روز کاری یا 6 ماهه عرضه می‌شود. مبلغ علی الحساب جهت ثبت‌نام خرید این خودرو 650 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. الباقی مبلغ خرید خودرو پیکاپ کلوت مکث موتور به قیمت روز و در زمان صدور دعوتنامه و با کسر 18 درصد سود مشارکت از خریدار دریافت می‌شود.

طبق اعلام شرکت مکث موتور متقاضیان می‌توانند از روز سه شنبه 16 اسفنده ماه 1401 با حضور در شوروم مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، اما بر اساس بررسی‌های انجام شده هنوز شرایط فروش در نمایندگی‌ها اجرایی نشده است

جدول شرایط فروش پیکاپ کلوت دنده ای

خودرو پیکاپ کلوت دنده دستی
قیمت علی الحساب
پیش پرداخت زمان ثبت نام 650 میلیون تومان
الباقی(ریال) زمان صدور دعوتنامه با کسر سود مشارکت 18 درصد
زمان تحویل 105 روز کاری (مرداد 1402)

فضای داخلی کلوت

مشخصات فنی پیکاپ کلوت

این خودرو از یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با حجم 2378 سی سی مجهز به توربوشارژ بهره می‌برد.

این خودرو توان تولید حداکثر قدرت215 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور320 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه بهره می‌برد. یک جعبه دنده 6 سرعته دستی نیروی تولیدی را به چرخ‌ها جلو منتقل می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/17
با سلام : خودرویا ماشین، GMC هامر EV مدل ۲۰۲1 خودرویی کاملاً جدید است و اکنون، این پیکاپ برقی تمام اتوماتیک و قدرتمند و توانا با چند ویژگی آفرودی جدید معرفی شده است. فورد F-۱۵۰ لایتنینگ ۲۰۲1 با طیف وسیعی از تریم ها عرضه شده و قرار است همراه با پیکاپ‌های تمام الکتریکی به خط تولید F-۱۵۰ اضافه شود. این خودرو در چهار تریم با چندین گزینه انتخاب باتری و قابلیت چشمگیر موجود است.
فورد F-۱۵۰ لایتنینگ در چهار تیپ موجود است. قیمت پایه Pro ۳5۹۷۴ دلار قسطی بدون سود با پرداخت 5000 دلار و60قسط 516.23 و ارزانتر در ایالات مختلف آمریکا دشمن ما به فروش می رسد حالا خودرو بی ریشه ای که تا کنون اعلام نشده با قیمت و موتور نامعاوم با شوروع 650 که معمولا" 50درصد قیت ودندهای با رکاب زیبای پرچ شده جلوی روح خراش در شروع به راننده القاع می کند . شاهکاری از وزارت صمت خانوادگی برای ملت شریف ایران زمین با آرزوی موفقیت در نمونه های زیرخاکی نه می بخشید زیر گل مانده دیگر درود برشماملت همیشه دحال خرید.