موضوعات داغ

تحویل اولین سری کشنده های شک موتو X5000 آرین دیزل + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

اولین سری از محصولات کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل، کمتر از چهار ماه پس از رونمایی، به مشتریان تحویل داده شد.

فیلم تحویل اولین سری کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل

این کشنده که در جریان نمایشگاه خودروی اصفهان در اوایل آذرماه امسال به صورت رسمی معرفی شد و به دلیل وعده تحویل ۹۰ روزه، در مراسمی امروز، اولین گروه از این خودرو تجاری سنگین در کارخانه شرکت آرین دیزل در خمین به مشتریان تحویل داده شد.

در جریان مراسم تحویل کشنده‌های شک‌موتو مدیر بازاریابی شرکت آرین دیزل اعلام کرد که تحویل دادن کشنده شک موتو X5000 به مشتریان به صورت مرتب تا پایان سال ادامه خواهد داشت و بقیه سفارش‌ها نیز در اوایل سال آینده با توجه به تعهد تحویل ۹۰ روزه، به مشتریان تحویل داده خواهند شد.

همچنین، بر اساس اظهارات محبتی ضیایی، سال آینده علاوه بر ادامه تولید کشنده شک موتو X5000، چهار محصول دیگر نیز به خانواده شک موتو اضافه خواهند شد.

تحویل اولین سری از محصولات کشنده شک موتو X5000 آرین دیزل

به گفته محبتی ضیایی، در سال آینده دو محصول کامیون جفت محور باری و کمپرسی و کامیون تک محور باری کمپرسی به خانواده شک موتو اضافه خواهند شد. همچنین، کامیونت ۱۲ تن جک نیز به سبد محصولات آرین دیزل افزوده می‌شود.

او افزود: در کل، طبق برنامه ریزی، سال 1401 تولید ۶ هزار دستگاه محصول تجاری در در برنامه شرکت آرین دیزل قرار دارد و از این تعداد، ۲ هزار دستگاه به محصولات شک موتو و ۴ هزار دستگاه به برند جک تعلق دارد.

در ادامه این مراسم، مدیر عامل آرین دیزل درباره تحویل این خودروها اظهار کرد که: "با وجود تمامی مشکلاتی که وجود داشت، ما توانستیم قبل از سال جدید محصول x5000 را تحویل دهیم."

سعید محمودی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط آرین دیزل برای افرایش میزان تحویل کشنده شک موتو کقت: "برنامه ریزی ما برای تحویل حداقل 120 دستگاه از این خودرو تا پایان سال 1401 بود، اما به دلیل محدودیت های زمانی، احتمالا بیش از 50 دستگاه از این خودرو در برنامه تحویل قرار خواهد گرفت."

تحویل کشنده شک موتو

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد