موضوعات داغ

کامیونت های جک با چه قیمتی در بورس کالا به فروش رسید + جدول اسفندماه 1401

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

امروز در اولین دور عرضه 90 دستکاه محصولات کامیونت جک توسط آرین پارس موتور در بورس کالا عرضه شد.

این دستگاه‌ها در سه تناژ ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن قرار داشته و زمان تحویل آن‌ها تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ بوده است. در مجموع، ۱۶۸ سفارش خرید برای این تعداد خودرو در بورس کالا ثبت شده است.

برای مدل ۶ تن کامیونت JAC که با قیمت پایه ۱میلیارد و ۴۴۲میلیون تومانی عرضه شده بود، ۶۲ سفارش در بورس کالا ثبت شده است و در نهایت با درصد تغییر نرخ ۱۱.۰۱درصدی، میانگین قیمت پیشنهادی برنده به ۱میلیارد و ۶۰۰میلیون و ۸۰۰هزار تومانی برای آن به ثبت رسیده است.

برای مدل ۸.۵ تن کامیونت JAC که با قیمت پایه ۱میلیارد و ۴۹۰میلیون تومانی عرضه شده بود، ۴۷ سفارش در بورس کالا ثبت شده است و در نهایت با درصد تغییر نرخ ۴.۲۱درصدی، میانگین قیمت پیشنهادی برنده به ۱میلیارد و ۵۵۲میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسیده است.

برای مدل ۹ تن کامیونت JAC نیز با قیمت پایه ۱میلیارد و ۵۵۲میلیون تومانی، میانگین قیمت پیشنهادی برنده به ۱میلیارد و ۶۹۱میلیون و ۶۶۶هزار تومان رسیده است.

توجه داشته باشید که در این متن، به قیمت فروش دو مدل کامیونت JAC با وزن ۶تن و ۸.۵تن در بورس کالا اشاره شده است. به‌طور کلی، باید اعلام کنم که به قیمت این دو مدل باید ۹درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز اضافه شود که بر مبنای قیمت پیشنهادی برنده مشتری محاسبه می‌شود. همچنین، هزینه‌هایی همچون شماره‌گذاری، مالیات و ... نیز باید به قیمت اضافه گردد. در نهایت، میانگین قیمت نهایی فروش مدل ۶تن کامیونت JAC در بورس کالا به حدود ۱میلیارد و ۷۵۲میلیون و ۷۵۲هزار تومان و قیمت نهایی فروش مدل ۸.۵ تن کامیونت JAC در بورس کالا به حدود ۱میلیارد و ۷۰۰میلیون و ۲۸۵هزار تومان می‌رسد. با اضافه کردن هزینه‌های مختلف، بالاترین میانگین قیمت نهایی کشف شده با ۱میلیارد و ۸۵۱میلیون و ۷۹۶هزار تومان به نمونه ۹ تن کامیونت های JAC اختصاص دارد.

کامیونت های جک با چه قیمتی در بورس کالا به فروش رسید؟

جدول قیمت عرضه کامیونت های آرین دیزل (آرین پارس موتور)

خودرو کامیونتJAC کابین خوابدار ۹ تن بدون کاربری کامیونت JAC کابین خوابدار ۶ تن بدون کاربری کامیونت JAC کابین خوابدار ۸.۵ تن بدون کاربری
تقاضا ۵۹ دستگاه ۶۹ دستگاه 47 دستگاه
عرضه ۳۰ دستگاه ۳۰ دستگاه ۳۰ دستگاه
قیمت پایه ۱،۵۵۲ میلیارد ۱،۴۴۲ میلیارد ۱،۴۹۰ میلیارد
قیمت معامله ۱،۶۹۱ میلیارد ۱،۶۰۰ میلیارد ۱،۵۵۲ میلیارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد