موضوعات داغ

هایما 7X ایران خودرو با پلاک گذر موقت در خیابان‌ها دیده شد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

براساس تصاویری که به دست تحریریه خودروبانک رسیده است محصول هایما 7X مینی ون مونتاژی ایران خودرو با پلاک گذر موقت در خیابان‌های تهران در حال تردد است. این مینی ون محصول مشترک ایران خودرو و هایما چین یکی از جدیدترین محصولات بازار خودرو کشور است که به تازگی خط تولید انبوه آن نیز افتتاح شده است.

هایما 7X

هایما 7X ، یک خودروی مینی‌ون با نام تجاری هایما در سال ۲۰۱۹ طراحی و با موتوری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه و حجم ۱۵۹۴ سی سی توربوشارژ به بازار عرضه شده است.

هایما 7X دارای جعبه دنده ۶ سرعته خودکار و پیشرانه آن توان تولید حداکثر قدرت ۱۹۲ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۹۳ نیوتن متر در ۱۵۰۰ دور در دقیقه داراست. این خودرو دارای فاصله بین دو محور ۲۸۶۰ میلی‌متر است و وزن آن ۱۶۷۰ کیلوگرم است.

در مورد ابعاد، هایما 7X طول ۴۸۱۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۷۴ میلی‌متر و ارتفاع ۱۷۲۰ میلی‌متر دارد. همچنین، حجم باک سوخت این خودرو ۵۵ لیتر است.

در مورد مصرف سوخت، هایما 7X داخل شهر ۱۰.۶ لیتر در هر صد کیلومتر، خارج از شهر ۶.۴ لیتر در هر صد کیلومتر و در حالت ترکیبی ۷.۶ لیتر در هر صد کیلومتر سوخت مصرف می‌کند. همچنین، این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ می‌باشد.

فضای داخلی مینی ون هایما 7X

مینی ون هایما 7X، خودرویی ساخت ایران خودرو، با امکانات و تجهیزات متنوعی عرضه می‌شود. این خودرو با امکاناتی همچون کیسه هوای راننده و سرنشین، پرده‌های هوایی جانبی، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کمک ترمز، سیستم توزیع متعادل نیروی ترمز، سیستم کمک در سربالایی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل کشش، سیستم صوتی چندرسانه‌ای، پشتیبانی از بلوتوث و USB، فرمان صوتی و نمایشگر دیجیتال همراه است.

این خودرو همچنین با تجهیزاتی مانند سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، درب صندوق برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور باران، سنسور نور، سنسور پارک جلو و عقب، پاور ویندوز، سانروف و سقف پانوراما، کنسول ردیف جلو و عقب، چراغ‌های مه شکن، هدلایت و سنسور پارک جلو و عقب عرضه می شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد