موضوعات داغ

نمایندگی لاماری در استان البرز افتتاح شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شهر کرج روز گذشته میزبان مراسم افتتاحیه شوروم خاص و دیدنی برند لاماری بود.

پس از افتتاح نخستین واحد از نمایندگی‌ استاندارد برند لاماری در شهر مشهد، حال نوبت به استان البرز رسیده است.

نمایندگی علمداری کرج دومین شوروم این برند محسوب میشود که از نظر فضای کاری و کاربردی و سبک طراحی و معماری داخلی مطابق با استانداردهای تدوین شده این شرکت محسوب میشود.

در حال حاضر و تا به این لحظه تعداد نمایندگان لاماری در سطح کشور به ۲۵ نمایندگی رسیده که از این تعداد ۷ نمایندگی در نقاط مختلف تهران قرار دارند و از شرقی‌ترین نقطه تا غربی‌ترین نقطه پایتخت تحت پوشش سرویس شبکه فزوش و خدمات پس از فروش لاماری قرار خداهد گرفت.

نمایندگی لاماری

لازم به ذکر است، نمایندگی علمداری کرج با ارتفاع ۱۱ متری تا سقف، مساحت زیربنای ۳۹۰ مترمربع در کف و ۱۸۰ متر در طبقات فوقانی به صورت یک بالکن و یک نیم طبقه، شرایط منحصربه فردی را به عنوان یک نمایشگاه ایجاد کرده که با توجه به استانداردهای شرکت آرین امکان نمایش ۴ مدل خودرو را دارا است.

وجود اتاق‌های معلق و طراحی منحنی و شیشه‌دار اتاق‌های انتظار و عقد قرارداد از شاخصه‌های اصلی این نمایندگی به حساب می‌آید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/12/25
با سلام
نیک مستحضرید که بحث خدمات پس از فروش در نظر مشتریان و مصرف کنندگان یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب یک خودرو ویا حتی یک وسیله ی دیگری مثل لوازم خانگی میباشد. گستردگی شبکه خدمات پس از فروش در عرض بقیه پارامترها قرار دارد یعنی همانگونه که مقوله ی کیفیت خودرو از اهمیت بالایی برخوردار بوده این مقوله ی خدمات پس از فروش نیز اهمیت وجایگاه بسزایی دارد. یک مصرف کننده حق دارد در همان شهر یا شهرستان محل سکونتش برای دریافت خدمات پس از فروش و یا هر اقدام لازم برای خودرویی که خریداری کرده وبرای آن چند برابر قیمت جهانی پول پرداخت کرده مراجعه کند. هم اکنون ملاحظه میفرمایید که بسیاری از شرکتهای خودرویی در تعدادی از استانها هم نمایندگی خدمات پس از فروش ندارند و به مشتریان پیشنهاد میدهند که به استان همجوار مراجعه کنند و این مورد مصرف کننده را در مضیقه قرار میدهد و موجب دلزدگی نسبت به محصول خریداری شده میشود. در برخی از استانها هم فقط یک نمایندگی آنهم در شهرستان مرکز استان وجود دارد که این هم برای کسانیکه در شهرستانهای تابعه سکونت دارند جوابگو نمیباشد و در صورت نیاز به مراجعه به نمایندگی مستلزم صرف وقت و هزینه و زمان و مسافت خواهد بود که باز هم با حقوق مشتری منافات دارد.
بهرحال اینکه روز به روز شاهد گستردگی شبکه خدمات پس از فروش باشیم خبر خوبیست امیدوارم که در سطح تمام کشور این شبکه ها وجود داشته باشند و به مشتریان خدماتی ارائه بدهند که در شان یک ایرانی و یک همنوع باشد و موجبات رضایتمندی فراهم آورد.
بارها دیده یا شنیده ایم که در همین کشورهای همسایه مشتری مداری و جلب رضایت مشتری در اولویت شرکتهاست انشاالله که ما هم به همین درجه از اولویت در عمل برسیم و از شعار دادن فاصله بگیریم....
پیشاپیش سال خوب و پربرکتی برای تمام هموطنانم در ایران و سراسر جهان آرزومندم....