موضوعات داغ

نسخه جدید جتور X70 پلاس یا فیدلیتی پرستیژ رونمایی شد

عکس مطلب اول

نسخه جدید جتور X70 پلاس اخیرا در چین رونمایی شده و قیمت آن در محدوده ۱۳.۷ الی ۱۵.۶ هزار دلار قرار دارد. این خودرو از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نسخه قبلی ندارد. در عوض کابین و تجهیزات ایمنی آن به‌روزرسانی و ارتقا یافته‌اند.

برند جتور، یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی بزرگ چری است که محصولات متنوعی را تاکنون روانه بازار کرده است. ایکس ۷۰ نام سری شاسی بلندهای کراس اوور سایز متوسط این برند چینی بوده که شامل نسخه‌های جتور X70S، جتور X70S EV، جتور X70 کوپه، جتور X70M و جتور X70 Plus‌ می‌شود.

جتور x70 پلاس

جتور X70 پلاس دارای ۴۷۴۹ میلی‌متر طول، ۱۹۰۰ میلی‌متر عرض و ۱۷۲۰ میلی‌متر ارتفاع بوده و فاصله بین دو محور آن دقیقا ۲۷۴۵ میلی‌متر است. این خودرو در نسخه‌های ۵ نفره و ۷ نفره عرضه شده است. سانروف بزرگ ۶۲ اینچی، لذت استفاده از نور طبیعی را برای سرنشینان فراهم می‌آورد.

نمای مقابل نسخه پلاس جدید X70، شامل یک جلوپنجره هشت‌ضلعی بزرگ می‌شود که دارای خطوط افقی کرومی بوده و از طرفین به چراغ‌های کشیده جلو متصل شده است. ترکیب جلوپنجره و چراغ‌های جلو با نحوه حجم دهی بدنه، ظاهری سرسخت و تهاجمی به خودرو بخشیده است. بخش عقب ماشین نیز به سبب کاربرد چراغ یکپارچه، اسپویلر برجسته، آنتن باله کوسه‌ای و دو جفت اگزوز در دو طرف سپر، جلوه اسپرت و جذابی را به نمایش می‌گذارد.

نمای عقب نسخه جدید جتور ایکس ۷۰ پلاس

داخل کابین جتور ایکس ۷۰ پلاس دارای امکانات و تجهیزات متعددی است. نمایشگر یکپارچه‌ای در مقابل راننده قرار گرفته که در واقع ترکیبی از دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی است. پنل سمت راست متعلق به سیستم اطلاعات سرگرمی بوده و پنل سمت چپ اطلاعات حیاتی خودرو را به راننده نشان می‌دهد. سه دریچه هوا با حاشیه کرومی در پایین نمایشگر اطلاعات سرگرمی جاسازی شده‌اند. فرمان سه‌شاخه به صورت دی-کات طراحی شده و دکمه‌های کنترلی متعددی روی آن دیده می‌شود. از دیگر مشخصات کابین جتور X70 پلاس می‌توان به وجود دستگیره روی تریم درب سمت شاگرد راننده و صندلی‌های ردیف عقب اشاره کرد.

نمای داخل کابین Jetour X70 Plus

سیستم اطلاعات سرگرمی در نسخه جدید کراس اوور Jetour X70 Plus از اپلیکیشن ویچت، دستیار صوتی، به‌روزرسانی‌های OTA و ماژول مسیریابی ماهواره‌ای دوحالته با قابلیت دریافت چندین سیگنال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند.

در زیر کاپوت این ماشین، موتور ۱.۵ لیتری توربو قرار گرفته که ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا گیربکس ۶ سرعته DCT به محور چرخ‌های جلو وارد کرده و باعث حرکت خودرو می‌شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/3
ای اقا بازم موتور یک و نیم توربو. این نوع موتور با این اتاق باعثمیشه عمر موتور خیلی کم بشه و در مدت زمانی البت به طرز استفاده بستگی ولیاز نظر اتاق و امکانات خوبه سطحش مورد پسنده