موضوعات داغ

کایی نخستین نمایندگی رسمی خود را در روسیه افتتاح کرد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

برند کایی که از زیرمجموعه‌های چری به شمار می‌رود، نخستین نمایندگی رسمی خود را در روسیه افتتاح کرد. نخستین محصول این خودرو برای مشتریان روس، کایی E5‌ است که در ایران با نام بهمن ریسپکت شناخته می‌شود. پس از این سدان نیز کایی X3 و کایی X3 Pro به عنوان کراس‌اوورهای این برند در روسیه حضور خواهند داشت.

کایی E5 همانند بهمن ریسپکت پرایم در ایران، با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر چری با کد SQRE4T15C عرضه می‌شود. این پیشرانه 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو با قیمت 1،959،000 روبل (یک میلیارد و 238 میلیون تومان) در چهار رنگ سفید، مشکی، قرمز و خاکستری متالیک قابل خریداری خواهد بود. عایق صوتی، گرمکن صندلی راننده، سازگاری موتور با بنزین اکتان 92 و بهبود سیستم تعلیق از برخی تغییرات کایی E5‌ برای مشتریان روس هستند. این خودرو به همراه شارژ بی سیم روی کنسول مرکزی، نورپردازی روی داشبورد، صفحه نمایش چند رسانه ای 7 اینچی، کروز کنترل همراه با محدود کننده سرعت و همچنین سیستم های ایمنی فعال ABS، ESP به دست مشتریان روس خواهد رسید.

دیگر محصول کایی برای مشتریان روس، کراس‌اوور کایی X3 خواهد بود که برادر دو قلو چری تیگو 4 یا همان ام وی ام X55 در ایران محسوب می‌شود. به طور همزمان نسخه پرو این کراس‌اوور نیز در بازار روسیه با نام کایی X3 Pro در روسیه عرضه خواهد شد. محدوده قیمت این دو کراس‌اوور در روسیه، بین 1،800،000 تا 3،000،000 روبل خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد