موضوعات داغ

جتور داشینگ وارد بازار فیلیپین شد، برادر اسپرت فیدلیتی در آسیای شرقی

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

این روزها زیرمجموعه‌های چری بسیار فعال هستند. پس از توسعه بازار کایی به روسیه، اکنون نوبت به جتور رسیده است تا حضورش را در بازارهای آسیایی تحکیم بخشد. این شرکت به تازگی نمایندگی خود را در فیلیپین افتتاح کرده است تا محصولات خود را به طور مستقیم در این کشور آسیایی عرضه کند. یکی از نخستین محصولات زیر برند چری برای مشتریان فیلیپینی‌ها، جتور داشینگ است که برادر کوچکتر فیدلیتی پرایم یا همان جتور X70s به شمار می‌آید.

جتور داشینگ نسخه اسپرت‌تر فیدلیتی به حساب می‌آید که طراحی جوان پسندتری دارد. طراحان جتور سعی کرده‌اند تا با استفاده از الگوهای طراحی لامبورگینی اوروس، یک شاسی بلند اسپرت و البته مقرون به صرفه‌تر از خودرو ایتالیایی خلق کنند. جتور داشینگ و کایی کونلون که خودروهای تولید شده توسط زیرمجموعه چری هستند، هر دو براساس یک پلتفرم طراحی شده‌اند.

جتور برای جلب توجه مشتریان، کابین این خودرو را با انبوهی از فناوری‌های مدرن تجهیز کرده است. یک تبلت بزرگ با قطر 12.8 اینچ در مرکز کابین این خودرو قرار گرفته است که اکثر تنظیمات خودرو از طریق آن انجام می‌شود. یک کلاستر باریک و عریض نیز وظیفه نمایش اطلاعات حیاتی خودرو را بر عهده دارد. سایر امکانات رفاهی موجود در جتور داشینگ عبارتند از: کنسول ردیف جلو و عقب، صندلی‌هایی با قابلیت تنظیم برقی، صندلی‌های جلو دارای گرمکن و سردکن، چراغ‌های LED، پد شارژ بی‌سیم 40 واتی برای گوشی‌ها، پورت‌های شارژ USB، کنترل صوتی هوشمند، کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه‌ای با دریچه‌های عقب، و سیستم صوتی سونی.

جتور داشینگ

همانند دیگر محصولات جتور، جتور داشینگ نیز از پیشرانه 1.5 لیتری خانواده چری بهره می‌برد. این پیشرانه به توربوشارژر مجهز شده است و حداکثر 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد. همانند اکثر محصولات چری و جتور، داشینگ نیز به حالات رانندگی اکو و اسپرت مجهز است. قیمت جتور داشینگ در فیلیپین معادل 1.329 میلیون پزو فیلیپین (یک میلیارد و 169 میلیون تومان) اعلام شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد