موضوعات داغ

از ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ موتورسواران به‌راحتی صاحب گواهینامه می‌شوند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سردار هادیانفر از اجرایی شدن طرح گواهینامه آسان برای موتورسواران از سال جدید خبر داد و افزود: بنا داریم این موضوع را نهایتاً از ۲۰ فروردین‌ماه سال جدید اجرایی کنیم.

به گزارش خودروبانک به نقل از مهر، اول خردادماه سال ۱۳۹۹ سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا از ارائه طرح دریافت گواهینامه آسان برای موتورسیکلت سواران به وزیر وقت کشور به‌منظور کاهش قیمت گواهینامه موتورسیکلت و موارد دیگر مربوط به همین موضوع خبر داده بود.

سردار کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت اجرایی شدن طرح گواهینامه آسان گفت: طرح گواهینامه موتورسیکلت به‌صورت پایلوت در تهران انجام شد و درصد زیادی از افراد آمدند و گواهینامه دریافت کردند.

سردار همچنین افزود: استقبال به‌گونه‌ای بود که در مقابل شهرک آزمایش صف ایجاد می‌شد. وی ادامه داد: انشالله بنا داریم این موضوع را نهایتاً از ۲۰ فروردین‌ماه سال جدید اجرایی کنیم.

به نظر میرسد امسال برای افرادی که میخواهند گواهی نامه موتورسیکلت دریافت کنند سال خوبی باشد و دیگر سختی های گذشته را نخواهند داشت. واتفاق های خوبی در سال جاری برای موتورسواران خواهد افتاد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/19
برای بانوان دریافت کواهینامه میسر میشود؟
پلیس با این قانون عمل خواهد کرد؟
1402/1/19
با سلام خدمت سردار هادیانفر این طرح گواهینامه اسان موتور کی اصفهان اجرا میشه؟؟؟
1402/1/20
بسیار هم عالی. با این حرکت فوق‌العاده و جهادی بیشتر راکب های موتور سیکلت با تکمیل مدارک مورد نیاز خصوصاً گواهینامه با خیالی راحت و قانونی می‌توانند از این وسیله ی کاربردی نهایت استفاده را بکنند. با سپاس از کارگزاران این طرح سودمند.
1402/1/21
برای اتباع هم راهی باز کنید تا ما هم بتونیم گواهینامه دریافت کنیم ممنون از ریس پلیس راهور. و مسولین جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷
1402/1/21
درود ،یکنفر از طرح توضیح بده ما هم متوجه بشیم شاید بعد از ۴۰ سال موتورسواری بتونم گواهینامه بگیرم.
1402/1/22
سلام.اگه گواهینامه موتور سیکلت آسانتر بدن موتور سوارها استقبال میکنیم درنتیجه هرکی گواهینامه داره موتورشو بیمه هم میکنه که اگه یه موقع تصادف کرد بیمه داشته باشه
1402/1/25
سلام ایا اصفهان هم امده که گواهینامه موتور یک روزه گرفت این خبر امده یانه کجا پیگیری کنم
1402/1/25
سلام در مشهد مقدس کی اجرا هست
1402/1/28
آیااین قانون برای شهرستانهانیزهست
1402/2/6
گواهینامه موتور