موضوعات داغ

مدل مفهومی میتسوبیشی مونستون معرفی شد، آیا برند ژاپنی احیا می‌شود؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

میتسوبیشی یکی از شرکت‌های معروف ژاپنی در حوزه خودروسازی است. میتسوبیشی به همراه سوبارو، دو برند محبوب بین خودرودوستان هستند. با این حال برخلاف سوبارو، میتسوبیشی وضعیت مناسبی را طی سالیان اخیر تجربه نکرده است و بسیاری از خودروهای خاطره انگیز این برند از خط محصول حذف شده‌اند. با این حال شرکت ژاپنی امیدوار است بازهم بتواند به روند تولید بازگردد. میتسوبیشی مونستون جدیدترین مدل مفهومی این برند است که یک کراس‌اوور آینده نگرانه را به تصویر می‌کشد.

مدل مفهومی میتسوبیشی مونستون ارتفاع زیادی از سطح زمین دارد، خطوط آیرودینامیکی بسیاری در طراحی آن به کار رفته‌اند و البته الگوهای سنتی میتسوبیشی را نیز می‌توان در ظاهر این خودرو مشاهده کرد. انتظار می‌رود که از اصول طراحی مدل مفهومی میتسوبیشی مونستون به عنوان نسل بعدی میتسوبیشی اکلیپس کراس استفاده شود. همان طور که انتظار داریم، نسل جدید خودروهای میتسوبیشی از پیشرانه‌های تمام الکتریکی بهره خواهند برد. میتسوبیشی برای طراحی این مدل مفهومی، از کمک دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه IED تورینو بهره گرفته است.

میتسوبیشی اکلیپس کراس یکی از خودروهای مقرون به صرفه این برند است که برای مشتریان ایرانی چندان آشنا به نظر نمی‌رسد. با این حال افراد نکته سنج به خاطر دارند که آرین موتور پیش از بازگشت مجدد تحریم‌ها تصمیم داشت تا این خودرو را در سایت خود به تولید برساند. میتسوبیشی اکلیپس کراس یکی از خودروهای وارداتی بازار ایران طی دوره جدید عرضه خودرو به کشورمان خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد