موضوعات داغ

نسخه جدید ریسپکت بهمن یا کایی E5 در چین معرفی شد

عکس مطلب اول

کایی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ چری، قرار است فیس لیفت سدان E5 را روانه بازار کند. عمده تغییرات اعمال‌شده در مدل جدید، به نمای جلو محدود می‌شود. خودروی جدید دارای جلوپنجره جدید و سپر جلو با طراحی اسپرت است، حال‌آنکه مدل قبلی دارای گریل دوتکه بود. با این جلوپنجره و سپر جدید، کایی E5 تا حدی شبیه به‌به سدان اومودا S5 شده است.

فیس لیفت Kaiyi E5 همچنین روی رینگ‌های ۱۶ (یا ۱۷) اینچی سوار است. این خودرو از موتور ۱.۵ لیتری توربو بهره می‌گیرد که می‌تواند ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با اینکه هنوز اطلاعات خاصی در مورد مشخصات گیربکس منتشر نشده، ولی می‌توان حدس زد سیستم انتقال نیرو شامل جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی خواهد بود.

نمای عقب کایی E5

داخل کابین به احتمال زیاد تغییر چندانی نسبت به مدل قبلی پیدا نمی‌کند. غربیلک فرمان با طراحی دی-کات و دکمه‌های کنترلی متعدد، نمایشگر لمسی اطلاعات سرگرمی وسط داشبورد، کیلومتر شمار دیجیتالی پشت فرمان، روکش چرمی صندلی‌ها و ... از جمله مشخصات احتمالی کابین به حساب می‌آیند.

داخل کابین کایی E5

کایی ای ۵ را به نوعی می‌توان نسخه اصلاح‌شده چری آریزو ۷ در نظر گرفت. این خودرو با ۴۶۷۰ میلی‌متر طول، ۱۸۲۵ میلی‌متر عرض و ۱۴۸۳ میلی‌متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محور‌های آن به ۲.۷ متر می‌رسد. ابعاد مدل ۲۰۲۴ سدان E5 نزدیک به اشکودا اکتاویا A8 است، ولی از لحاظ فاصله بین محوری، از این لیفت بک جذاب پیشی می‌گیرد.

نسخه جدید کایی E5 با نمایی متفاوت نسبت به مدل قبلی، حدود ۲۴ هزار دلار قیمت‌گذاری شده و احتمالا نسخه اسپرت آن نیز به زودی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/28
نسخه پرستیژ این خودرو عرضه نخواهد شد؟