موضوعات داغ

با شروع واگذاری خودرو با قیمت قبل در سامانه یکپارچه آرامش به بازار باز می گردد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

مدیرعامل شرکت کرمان موتور، به شروع عرضه محصولات از روز گذشته به پذیرفته‌شدگان سامانه یکپارچه با قیمت بهمن ماه ۱۴۰۱ اشاره کرد. وی افزود که عرضه خودرو با کاهش التهابات بازار و متوقف کردن روند صعودی قیمت‌ها، شرکت‌های عرضه‌کننده را از جمله آماج جوسازی و دروغ‌پراکنی افرادی قرار داده است که بازگشت آرامش به بازار، منافع آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

او ادامه داد: با توجه به هیاهوی روز گذشته علیه شرکت کرمان موتور، افراد دلال نگران کاهش قیمت‌ها در بازار اند و وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای سیاست تنظیم بازار، تلاشی برای افزایش تولید و عرضه خودرو خواهد کرد. این اقدام به نظر وی، مهمترین ابزار بازگشت آرامش به بازار است و عرضه خودرو در سامانه یکپارچه با تمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

سامان فیروزی افزود که بخش قابل توجهی از التهابات فعلی در بازار خودرو، به دلیل توقف عرضه محصولات است. با شروع عرضه خودرو در سامانه یکپارچه در هفته جاری، تعادل به بازار باز خواهد گشت و با کاهش فاصله میان ادوار ثبت نام در سامانه، عرضه خودرو در بازار تقویت خواهد شد. این شرایط به گونه‌ای رقم خواهد خورد که مصرف کننده واقعی، که قصد تهیه خودرو به منظور استفاده و نه سودجویی را دارد، بتواند به ساده‌ترین روش و کوتاه‌ترین زمان ممکن خودرو مدنظر خود را مستقیماً از شرکت خودروساز خریداری کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/30
بجای سورن پلاس دوگانه سوز ایران خودرو چه ماشینی داره جایگزین کنم