موضوعات داغ

کیا اسپورتیج 2023 به ایران رسید، کراس اوور محبوب کره ای در کوشا خودرو + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کوشا خودرو در حال حاضر قصد ورود به بازار واردات خودروهای اقتصادی و جذاب را دارد و یکی از محصولاتی که به تازگی وارد کشور نموده کیا اسپورتیج 2023 است.

فیلم کیا اسپورتیج 2023 خودرو وارداتی کوشا خودرو

اولین سری از این خودرو امروز مصادف با 4 شنبه 30 فروردین 1401 وارد نمایندگی مرکزی شرکت کوشا خودرو شده است و به زودی مراحل قانونی جهت عرضه در بازار کشور را طی خواهد کرد.

امروزه بازار واردات خودروها در حال رونق است و واردکنندگان سعی در وارد کردن محصولات مختلف به کشور دارند تا از فروش آنها سودآوری کنند. شرکت کوشا خودرو نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین واردکنندگان خودرو در سال جاری، قصد دارد محصولاتی از کیاموتورز را به بازار عرضه کند و اسپورتیج 2023 نیز یکی از خودروهایی است که در این زمینه امیدوار به موفقیت است.

فضای داخلی کیا اسپورتیج 2023 محصول جدید وارداتی کشور

مشخصات فنی کیا اسپورتیج 2023

کیا اسپورتیج با یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژی در کشورمان عرضه خواهد شد که در بهترین حالت خود، قدرت 177 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن متر تولید می‌کند. این خودرو همچنین دارای جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه است که نیروی محرکه را به تمام چرخ‌ها منتقل می‌کند.

اسپورتیج 2023 یک شاسی بلند سایز شاسی بلند سایز کوچک است که از طراحی جذابی برخوردار است و می‌تواند نیازهای مختلف مشتریان را در این سگمنت برآورده کند.

طراحی کیا اسپورتیج 2023

طراحی بدنه کیا اسپورتیج 2023 از خطوط شکسته و زوایای تند بهره می‌برد که به آن جذابیت رادیکال و اسپرتی داده است. در نمای جلو، طرح چراغ‌ها به شکلی متفاوت از بادبادک‌های کودکانه طراحی شده است. با وجود دی‌لایت‌های بزرگ و بومرنگ، این طرح چراغ‌ها در کنار جلوپنجره غول پیکر دوقسمتی، چهره‌ای جذاب و منحصربه‌فرد برای خودرو به ارمغان آورده است.

نمای جانبی کیا اسپورتیج 2023

در نمای جانبی، حجم‌پردازی‌های منطقی به کنار جزئیاتی مانند خط شکسته در قسمت پایینی پنجره‌ها و خط کرومی امتدادیافته از بال عقب، ترکیب شده است و نشان می‌دهد که با یک خودروی کراس‌اوور اسپرتی سر و کله می‌زنیم.

در نمای عقب، چراغ‌ها با طرحی خطوط شکسته و منحنی تشکیل شده‌اند و در نگاه اول شاید جالبی به نظر نیایند، اما پس از گذشت مدتی، شما نیز به طرح متفاوت و پر از جزئیات این چراغ‌ها علاقه‌مند خواهید شد.

از نظر امکانات نسخه وارداتی کیا اسپورتیج 2023 وارداتی کوشا خودرو در سطح مناسبی از امکانات قرار دارد. سقف پاناروما، صندلی ترکیبی از چرم و پارچه، تنظیم برقی صندلی و... از امکانات این خودرو است.

نمای عقب کیا اسپورتیج 2023

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/1/30
تاوقتی خودرو در بورس یا سامانه جامع عرضه بشه و کارفروش خوردرو به نمایندگی ها سپرداه نشود هیچ فاییده ای ندارد
1402/1/31
اولین سری از این خودرو امروز مصادف با 4 شنبه 30 فروردین 1401 وارد نمایندگی مرکزی شرکت کوشا خودرو شده است و به زودی مراحل قانونی جهت عرضه در بازار کشور را طی خواهد کرد...تاریخ درسته؟
1402/2/4
خودم بشخصه مدل 2014/15 رو بیشتر میپسندم ، ولی قرار بود وقتی واردات آزاد میشه قیمت خودرو در بازار کاهش پیدا کنه نه اینکه اول بیان قیمت رو دو برابر کنن بعد اینارو به قیمت گزاف بفروشن، مثلا همین اسپورتیج رو تو نمایندگی بالای 4 تومن قیمت میدن