موضوعات داغ

گریت وال کانن سایبرتراک در نمایشگاه شانگهای، پاسخ چین به آلمان و آمریکا + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

گریت وال یک برند چینی فعال در حوزه تولید انواع خودروهای تجاری و آفرودی است. این شرکت در نمایشگاه خودرو شانگهای محصول جدید و شش چرخ خود موسوم به گریت وال کانن سایبرتراک را به نمایش گذاشت. بسیاری از روزنامه نگاران اعتقاد دارند معرفی این پیکاپ از سوی گریت وال، پاسخی به مرسدس بنز و پیکاپ G کلاس شش چرخ این برند محسوب می‌شود.

تصاویر جاسوسی این پیکاپ در اواخر سال گذشته منتشر شده بودند و اکنون نسخه تولید نهایی این پیکاپ در شانگهای آماده نمایش به مخاطبان است. گریت وال کانن سایبرتراک به موتور شش سیلندر خورجینی با حجم سه لیتر و دو توربوشارژر مجهز است. بیشینه راندمان این پیکاپ 360 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس اتوماتیک 9 سرعته نیز وظیفه انتقال قدرت به سه محور خودرو را برعهده دارد.

گریت وال کانن سایبرتراک

درون کابین گریت وال سایبرتراک با تریم دو رنگ مشکی و زرد نسبت به نسخه معمولی متمایز شده است. کلاسترهای دوگانه نیز وظیفه اطلاعات را به کاربر در این خودرو برعهده دارند. انتظار می‌رود تا قیمت نهایی این خودرو در محدوده 45 هزار دلار تعیین شود.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/3
چقدر بیریخته ... شما پیکاپ های فورد و شورلت و رم و تویوتا و مزدا و امثالهم رو ببین عشق میکنی ... این در بهترین حالت رقیب وانتهای خود چینیه
1402/2/3
گزارش ها بسیار جالب و دیدندی هستند،پیشنهاد میکنم تیم خبرنگاری خودروبانک از غرفه شرکت های خودرو سازی مطرح مثل بنز و مازراتی و آخرین محصولات هیوندای مثل پالسید جدید و همچنین توسان بازدید داشته باشد، خودرو های چینی را که ما خودمان در ایران زیاد میبینیم.