موضوعات داغ

چانگان UNI-V هیبریدی، سدان خوش چهره و کم مصرف در نمایشگاه خودرو شانگهای + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

چانگان یک شرکت خودروسازی دولتی چینی است که دفتر مرکزی آن در شهر چونگ کینگ قرار دارد. یکی از جدیدترین مدل این شرکت، چانگان UNI-V IDD پلاگین هیبریدی در کنار مشخصات فنی مناسب، چهره یک سدان اسپرت را دارد و طراحی ظاهری آن تهاجمی و بسیار اسپورت به نظر می‌رسد. در نمای جلو، دو دهانه هوا با عریض در گوشه‌ها و یک جلوپنجره رادیاتور نیمه بسته جالب وجود دارد.

UNI-V که از طرفی شبیه یک لیفت‌بک است، با سقف شیب‌دار و یک شیشه عقب بزرگ، بسیار شبیه به خودروی لیفت‌بک به نظر می‌آید. در پشت آن، یک اسپویلر با کنترل الکترونیکی وجود دارد و نمای عقب دارای چراغ‌های LED با طراحی خطی و یک دیفیوزر بزرگ با دو لوله اگزوز یکپارچه است.

در داخل کابین، با دیدن داشبورد «دو تکه» با فرمان کوچک و بیضی شکل، احساس می‌شود که محصولات پژو در طراحی داخلی این سدان تاثیرگذار بوده است. صفحه‌نمایش از چهار صفحه ، دو صفحه کوچک در کنار دسته‌ی ابزار و دیگری در کنسول مرکزی برای سیستم اطلاعات سرگرمی دارد. به نظر می‌رسد کیفیت مواد مناسبی دارد.

فضای داخلی چانگان UNI-V IDD پلاگین هیبریدی

از نظر قدرت، خودروی جدید به سیستم iDD چانگان ژیدیان مجهز شده است. موتور 1.5T توربوشارژ نهنگ آبی چانگان UNI-IDD توان تولید حداکثر قدرت موتور 125 کیلو وات (167 اسب بخار) و حداکثر گشتاور 330 نیوتن متر است. باتری لیتیوم فسفات آهن Xi’an Zhongdi با گیربکس شش سرعته برقی نهنگ آبی مطابقت دارد.

در شرایط NEDC، برد کروز الکتریکی خالص 113 کیلومتر، محدوده کروز جامع 1100 کیلومتر و مصرف سوخت 4.2 لیتر در 100 کیلومتر است. این خودرو از شارژ سریع DC پشتیبانی می کند و فقط 30 دقیقه طول می کشد تا 30 تا 80 درصد شارژ شود. شتاب صفر تا صدکیلومتر خودرو 6.5 ثانیه است . خودروی جدید همچنین می‌تواند خروجی برق برای رفع نیازهای نورپردازی و آشپزی کمپینگ پشتیبانی کند.

نمای عقب چانگان UNI-V IDD پلاگین هیبریدی

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد