موضوعات داغ

برطرف شدن اختلال سامانه یکپارچه تا ساعاتی دیگر، امکان تغییر خودرو فعال می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره برگزاری مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه بدون محصولات شرکت ایران خودرو، توضیحاتی را ارائه داد. او به این موضوع اشاره کرد که در حال حاضر، اختلالی در سامانه یکپارچه خودرو وجود دارد. اما این اختلال در حال برطرف شدن است و تا یک ساعت آینده، متقاضیان قادر خواهند بود محصولات خود را ویرایش کنند.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد که گزینه‌هایی که برای ویرایش نوع خودرو در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، باید در سایت سامانه یکپارچه بارگذاری شود. شرکت خودروساز نیز مدل خودروهای خود را در این سامانه به نمایش می‌گذارد تا متقاضیان بتوانند خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنند. در صبح امروز، سامانه یکپارچه خودرو با مشکلاتی روبرو شده بود، اما پس از بارگذاری مجدد محصولات، دسترسی به آن فراهم خواهد شد.

او همچنین تأکید کرد که در صورتی که زمان تحویل خودرو مشتری در سال ۱۴۰۳ تعیین شده باشد، متقاضی می‌تواند برای تغییر محصول اقدام کند و اولویت دیگری را انتخاب کند. این پنج خودرو می‌تواند از میان محصولات مختلف شرکت‌های خودروساز باشد و متقاضی بدون محدودیت در انتخاب به محصولات مختلف دسترسی پیدا خواهد کرد. در این صورت، خریدار پنج محصول را بر اساس اولویت انتخاب کرده و هر یک از خودروهایی که در امسال قابل تحویل است، به صورت خودکار دریافت می‌کند.

به گفته قالیباف، متقاضیان در انتخاب پنج خودروی دارای اولویت برای تغییر محصول، می‌توانند از محصولات مختلف شرکت‌های خودروساز استفاده کنند و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

در مورد برگزاری مرحله دوم فروش خودرو بدون محصولات شرکت ایران خودرو، وی اظهار کرد که در مرحله نخست ثبت‌نام، بیشترین تقاضا به شرکت ایران خودرو رفته است. با توجه به تکمیل ظرفیت این شرکت، در صورتی که متقاضیان در طی پنج روز آینده محصولات را تغییر ندهند، ایران خودرو ممکن است در ثبت نام مرحله دوم فروش خودرو شرکت نکند و محصولات این شرکت عرضه نشود. البته هنوز تصمیم قطعی در این زمینه اتخاذ نشده است.

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/5
با سلام واحترام
لطفا من و امثال من که خودرو را انتخاب کردیم و تحویل آن تابستان ۱۴۰۲ است و به علت بالت رفتن قیمت قدرت پرداخت وجه خودرو را نداریم امکانی را فراهم کنید تا نوع خودرو که قیمتی کمتر دارد را انتخاب کنیم.
1402/2/5
سلام ماکه الان ساعت ۸/۲۵شب هست هرکاری میکنیم مینویسه که تاریخ ثبت نام به پایان رسیده
1402/2/5
لطفا ان پنج محصول خودرو را اعلام بفرمایید که ظرفیت ان خالی است وما میتوانیم درسال ۱۴۰۲ دریافت کتیم اعلام نمایید.
1402/2/5
آیا مبلغ ۱۰۰میلیون تومان باز باید در حساب وکالتی باشد؟
1402/2/6
سلام.اره اینش ک حتمیه بایدصدتومن توحساب باشه
1402/2/6
سلام
تحویل خورورما تابستانه اما هنوز پیامکی از ایران خودرو دریافت نکردیم لطفا راهنمایی کنید ممنون
1402/2/6
سلام . بنده خودروی قبلی من سورن دوگانه بود تحویل پاییز۱۴۰۳ .لغو ثبت سفارش زدم که خودروی هایما را انتخاب کنم متاسفانه ایران خودرو هایما را فعال نکرده.با توجه به اینکه لغو ثبت سفارش زدم اگه ۵ خودرو را انتخاب نکنم ایا قبلی که سورن دو گانه بود برای انتخاب میشه؟ ممنون اگه راهنمایی کنید
1402/3/4
سلام من دوره قبل دنا توربو تحویلی ۱۴۰۳ رو لغو زدم الان وانت آریسان برام تایید کردن الان میتونم به همون دنا برگردم یا نه ؟
1402/2/6
این سایتشون الکی باعث شد انصراف بزنم،خودش پیام میداد که اول باید انصراف بدی، الان ولی نمیتونم ماشینو عوض کنم، من نوبتم بهار ۱۴۰۳ بود ولی الان کلا دیگه نمیزاره هیچ ماشینی انتخاب کنم،لطفا یه پیگیری کنید ببینیم چاره چیه،الکی از اینجا مونده و از اونجا رونده شدیم
1402/2/6
لطفا یه فکری به حال اونایی که توان پرداخت بیشتر ندارند هرکسی با توانش یه خودروی رو انتخاب کرده حالا از کجا بیار ه یه ماشین مدل بالاتر بگیره
1402/2/6
سلام
آیا فقط می شود یک اولویت انتخاب کرد
1402/2/7
ایا برای ثبت نام هایما باید همون ۱۰۰ تومن رو تو حساب داشته باشیم؟
1402/2/7
هنوز اختلال در سامانه وجود دارد پس از ویرایش امکان انتخاب خودرو میسر نمیباشد
1402/2/9
سلام من فروش فوق العاده مادران قبول شدم میتونم درطرح 16 شهریور شرکت اون باید انصراف بدم
1402/2/9
باسلام من طرح فوق العاده طرح مادران قبول شدم وپول ندارم باید انصراف بدم تابتوانم درطرح 16 اردیبهشت شرکت کنم آیا بازهم باید پول بلوکه کنم لطفا جواب بدهید