موضوعات داغ

دوچرخه های برقی بی ام و در باشگاه انقلاب تهران به نمایش گذاشته شد + گزارش تصویری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت پرشیا خودرو که به تازگی محصول دوچرخه برقی شهری بی ام و با نام Urban Hybrid E-bike را رونمایی کرده است، این محصول را در باشگاه انقلاب در معرض دید عموم گذاشته و امکان تست راید (تست رانندگی) این محصول را برای عموم علاقمندان فراهم کرده است.

این رودشو که از روز 4 شنبه 13 اردیبهشت آغاز شده و تا پایان ساعت 22 امشب ادامه خواهد داشت در ابتدای جاده تندرستی باشگاه انقلاب واقع شده است و علاقمندان به دوچرخه و برند بی ام و می‌توانند با مراجعه به محل این برنامه ضمن تست این محصول با شرایط ویژه نقد و اقساط اقدام به خرید این دوچرخه نمایند.

تست دوچرخه برقی شهری بی ام و توسط علاقمندان در باشگاه انقلاب

مشخصات فنی دوچرخه برقی هیبریدی بی ام و

دوچرخه برقی شهری BMW، که به عنوان Urban Hybrid E-bike شناخته می‌شود، از محصولات سال 2022 این کمپانی آلمانی است. این دوچرخه با طراحی مینیمال و قاب باریک ظاهر شده است و برای استفاده روزانه در شهر بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

قاب این دوچرخه با رنگ مشکی مات آمده است و طراحی شکیل و مدرنی دارد. همچنین، یک بسته باتری 300 وات ساعتی قابل شارژ درون بدنه این دوچرخه جای گرفته است.

کیفیت ساخت خوب و طراحی مینیمال این محصول به زیبایی آن کمک کرده است. بدنه این دوچرخه از آلومینیوم ساخته شده و بسیار مستحکم است. با وجود طراحی شهری Urban Hybrid E-bike، هنگام سواری در چاله‌های خیابان یا بر روی سطوحی مانند شن و ماسه، تجربه‌ی راحتی به دست می‌آورید.

دوشاخه جلوی این دوچرخه از برند آلمانی Suntour ساخته شده و دارای فرمان صاف خاص دوچرخه‌های شهری است. دسته‌های اسپرت دوچرخه از ماده‌ای خاص تهیه شده‌اند که حتی در شرایط عرق کردن کف دست‌ها نیز بسیار چسبنده باقی می‌مانند. دوشاخه و دسته فرمان به شما امکان حرکت راحت در جهات مختلف را می‌دهند و در مسافت‌های طولانی نیز کاملاً راحت هستند.

بدنه زیبا به رنگ مشکی مات دوچرخه شهری برقی بی ام و

زین از برند Selle Royal، جعبه دنده ده سرعته Deore/Shimano XT،ترمزهای دیسکی هیدرولیک 180 میلی متری Shimano از دیگر مشخصات فنی این دوچرخه است.

به کمک بسته باتری قابل شارژ 300 وات ساعتی این دوچرخه با یک بار شارژ برد تقریبی 65 کیلومتر را به شما می‌دهد و حداکثر سرعت آن 35 کیلومتر ثبت شده است که سرعت بالایی برای یک دوچرخه محسوب می‌شود.

قیمت دوچرخه برقی بی ام و در ایران و نحوه خرید

قیمت دوچرخه شهری برقی بی ام و در زمان رونمایی و ویژه این رودشو، 119 میلیون تومان اعلام شده است و امکان خرید اقساط بدون پیش پرداخت، 30 درصد پیش پرداخت و 50 درصد پیش پرداخت با بازپرداخت 4، 6، 8 و 12 ماهه وجود دارد.

علاقمندان به خرید این دوچرخه هم‌اکنون با مراجعه به نمایندگی‌های رسمی و مجاز شرکت پرشیا خودرو می‌توانند به صورت نقد و اقساط اقدام به خرید نمایند. همچنین متقاضیان از طریق تماس با شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۲۱۶-۱۴۷۷ و تماس واتس‌اپ با شماره‌های ۰۹۰۵۳۵۶۱۱۸۷ و ۰۹۳۵۱۸۸۵۹۷۶ می‌توانند در این خصوص اطلاع کسب نمایند.

نمایش دوچرخه جدید برقی بی ام و در باشگاه انقلاب

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/15
آدم 120 میلیون تومن پول بده آخرش از روی یه ذره آب رد بشی تمام لباسهات خیس میشه. یه گلگیر براش نگذاشتن !!!!