موضوعات داغ

تبدل ون باری اینرودز گروه بهمن به یک کمپر اقتصادی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تابستان فصلی است برای سفر و گشت و گذار، اما همه‌ی افراد به یک شیوه سفر نمی‌روند. برخی افراد ترجیح می‌دهند در هتل‌های گران قیمت اقامت داشته باشند، بعضی دیگر در خانه‌های محلی یا خانه‌ی خویش ساکن می‌شوند، اما برخی از افراد عاشق سفر به صورت کمپینگ هستند.

افرادی که به صورت کمپینگ سفر می‌روند، سفرهای جمع و جور و کم وسایلی دارند و اغلب اهل چمدان‌های بزرگ و سنگین نیستند. سفر به صورت کمپینگ معمولاً ارزان است و برای همین دلیل، کمپینگ کنندگان زیادی مسافرت می‌روند. برای این افراد، اگر خودروی خود را به کمپینگ تبدیل کنند، این خودرو به یک وسیله‌ی جذاب برای سفرهای هیجان انگیز و ماجراجویی تبدیل می‌شود.

قبلاً، خودروهایی که به کمپینگ تبدیل می‌شدند، در ایران ناشناخته بودند یا فقط قشر مرفه از آن‌ها استفاده می‌کرد. چرا که تمامی خودروهایی که به کمپینگ تبدیل می‌شدند، وارداتی و گران بودند. اما اخیراً، قشر متوسطی که علاقه‌مند به سفرهای هیجان انگیز هستند، توانایی خرید خودروهای کمپینگ را پیدا کرده‌اند.

ون کمپر اینرودز

با معرفی خودروی "ون باری اینرودز"، شرکت بهمن موتور فرصت جالبی برای علاقمندان به سفرهای هیجان انگیز فراهم کرده است. در ابتدا، کمتر کسی فکر می‌کرد که افراد زیادی این خودرو را برای سفر و گردشگری تبدیل کنند، اما این اتفاق افتاد و در نتیجه امروزه "ون باری اینرودز" به عنوان "ون کمپر اینرودز" شناخته می‌شود.

این خودرو با حجم موتور حدود ۱۵۰۰ سی سی، سیستم ترمز ABS و سیستم کنترل پایدار الکتریکی خودرو با تکنولوژی ESP+TCS و سیستم آلایندگی یورو ۵، تمامی امکانات لازم برای سفر ساده و سبک را داراست. همچنین با قیمت تقریبا مناسب، این خودرو در بازار عرضه می‌شود و با هزینه اندکی برای تجهیز آن به منظور استفاده در سفر، می‌تواند گزینه مناسبی برای گشت و گذار در تابستان باشد. البته خرید این خودرو در ابتدا ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد، زیرا قیمت آن حدود ۶۰۰ میلیون تومان است.

اما با این حال، خودروی "ون باری اینرودز" با داشتن امکانات مناسب جهت استفاده در سفر و کمپینگ، می‌تواند به عنوان گزینه‌ای مناسب برای افرادی که به دنبال سفرهای هیجان انگیز و ماجراجویی هستند، مطرح شود. در روزهای آینده، با عرضه‌ی خودروهای بیشتر در این دسته، این بازار نیز به صورت چشمگیری رونق خواهد گرفت و افراد بیشتری به دنبال این گونه شیوه‌های سفر خواهند بود.

فضای داخلی ون کمپر اینرودز

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/2/24
عاشق کمپرم،
1402/4/26
سلام تبدیل ون باری ویا مسافری اینرودز بهمن خودرو توسط شرکت بهمن تدیل به کمپر میشه؟ اگه میشه هزینه اش چقدره؟
1402/4/6
باسلام آیااین ون توسط خودشرکت بهمن موتورتبدیل به کمپرمیشودضمنااختلاف قیمت چقدرمیباشد.
1402/5/4
خیر دوست گرامی
1402/5/26
اصلاً بهش نمی شه گفت کمپر این دیواره ها حداقل عایقی باید داشته باشند سطح تجهیزاتش هم خیلی ضایع هست. ما که تولید کننده هستیم می تونم بگم جز بدترین های ایرانه