موضوعات داغ

خط تولید پیکاپ زامیاد زاگرس را ببینید + فیلم و گزارش تصویری

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پیکاپ زاگرس محصول جدید زامیاد که به تازگی موفق به دریافت پلاک ملی شده است در خط تولید این شرکت در حال تولید است.

ویدیو نگاهی به خط تولید پیکاپ زاگرس

این محصول جدید در دسته پیکاپ‌های دو دیفرانسیل عرضه می‌شود و با یک پیشرانه 2,4 لیتری تنفس طبیعی ساخت میتسوبیشی عرضه می‌شود که پیش از نیز در محصولاتی مانند خانواده کاپرا و آسنا بنزینی و... نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

پیشرانه پیکاپ زاگرس توان تولید حداکثر قدرت 136 اسب بخار در 5250 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 200 نیوتن متر در 2500 دور در دقیقه را داراست. در بخش انتقال قدرت این خودرو یک جعبه دنده 5 سرعته دستی وظیفه انتقال نیرو به 4 چرخ را برعهده دارد. به کمک این سیستم پیشرانه و گیربکس خودرو زاگرس با وزن 1662 کیلوگرم توان رسیدن به حداکثر سرعت 140 کیلومتر در ساعت را دارد.

از لحاظ اندازه پیکاپ زاگرس زامیاد با ابعاد 5219 طول ، 1870 عرض و 4184 ارتفاع (میلیمتر) و فاصله بین دو محور 3100 میلیمتر به دیگر محصول حاضر بازار خودرو کشور یعنی کلوت مکث موتور شباهت دارد.

خط تولید پیکاپ زاگرس محصول زامیاد

با توجه به عرضه گسترده انواع پیکاپ در بازار خودرو کشورمان پیکاپ زامیاد زاگرس با تعداد زیادی از رقبا مواجه خواهد شد. کاپرا 2 نیوفیس بهمن موتور، آمیکو آسنا، فوتون نیوفیس دیزلی و مکث کلوت که همگی به چالش کشیدن زامیاد زاگرس می‌پردازند.

پیکاپ زاگرس در سبد محصولات زامیاد جایگاه بالاتری نسبت به وانت کارون دارد و به دلیل سیستم کنترل پایداری قابل اعتماد، مشتریان انتظار آپشن‌های بیشتری را از آن دارند. همچنین، این خودرو با تجهیزات ایمنی مناسبی همچون دو کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ترمز کمکی و سیستم توزیع نیروی ترمز، از لحاظ ایمنی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد.

علاوه بر این، با توجه به تجهیزات رفاهی آن مانند روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم صوتی، سنسور پارک و دوربین عقب، آینه‌های تنظیم شونده برقی، سیستم تهویه برقی، لامپ‌های هالوژنی جلو و عقب، پاور ویندوز و گرمکن صندلی، تجربه رانندگی را بهبود خواهد بخشید.

پیکاپ زاگرس محصول زامیاد در خط تولید

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد