موضوعات داغ

شوالیه یواز با ارزان‌ترین قیمت ممکن روانه بازار روس‌ها می‌شود

عکس مطلب اول

شرکت روسی یواز بالاخره از جدیدترین مدل کراس اوور UAZ-3153 Vityaz رونمایی کرد. این خودرو با همکاری برند چینی زوتی ساخته شده و در حال حاضر علاوه بر تصاویر، جزئیات آن نیز در دسترس اصحاب رسانه قرار گرفته است.

مدت‌هاست که روس‌ها منتظر عرضه این کراس اوور فوق‌العاده ارزان‌قیمت هستند. ویتیاز نه تنها جایگزین کراس اوورهای خارجی، بلکه رقیب سرسخت همتایان روسی از جمله شاسی‌بلند موسکوویچ ۳ خواهد شد. بر اساس تصاویر منتشرشده، شوالیه یواز نسخه کپی شده از زوتی دامای X5 است، ولی لوگوی برند روسی روی آن نقش می‌بندد.

نمای مقابل مدل جدید یواز ۳۱۵۳ ویتیاز

در هر صورت، مدل ۲۰۲۳ یواز ۳۱۵۳ ویتیاز ظاهر بسیار جذابی دارد. نمای مقابل این ماشین شامل یک جلوپنجره نه‌چندان بزرگ می‌شود که با حاشیه کرومی احاطه شده است. جلوپنجره از طرفین به چراغ‌های درشت جلو متصل شده و در پایین آن، ورودی هوا با نوارهای افقی کرومی بسیار باریک قرار گرفته است. پروفایل ظاهری خودرو با قوس چرخ عریض و رینگ‌های پنج‌پر در جانب و همین‌طور اسپویلر، چراغ‌های درشت و مجزای عقب، سپر ساده و محکم و خروجی اگزوز دایره شکل در دو طرف سپر کامل می‌شود.

نمایی از داخل کابین UAZ Vityaz

داخل کابین لیفت‌بک روسی- چینی نیز از طراحی مدرن و چشم‌نوازی برخوردار بوده و تزئینات کرومی در جای‌جای آن دیده می‌شود. غربیلک فرمان گِرد با دکمه‌های کنترلی روی دو شاخه آن، نمایشگر چندرسانه‌ای لمسی در وسط داشبورد، سیستم تهویه مطبوع پیشرفته و ... از جمله ویژگی‌های کابین ویتیاز به حساب می‌آیند.

مشخصات فنی یواز ویتیاز هنوز به طور قطعی مشخص نشده است. با این حال گفته می‌شود در زیر کاپوت این ماشین اقتصادی، یک پیشرانه ۱.۵ لیتری قرار گرفته که قدرت آن به ۱۵۰ اسب بخار می‌رسد. این خودرو در محدوده قیمت ۱.۲ الی ۱.۴ میلیون روبل خواهد بود که معادل ۱۵۰۰۰ الی ۱۷۵۰۰ دلار است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/2
چه ظاهر به روز و زیبایی برای سال 2023
انگار از سال 3134 اومده