موضوعات داغ

تویوتا تاکوما 2024 معرفی شد، پیشرانه هیبریدی و تریم جدید

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول

بازار پیکاپ‌ها در آمریکای شمالی همواره داغ و پر رونق بوده است. جنگ میان برندهای آمریکایی و ژاپنی نیز همچنان ادامه دارد. پس از معرفی نسخه‌های جدید نیسان فرانتیر، فورد رنجر، شورولت کلرادو و جی ام سی کانیون اکنون نوبت به تویوتا تاکوما رسیده است تا آپشن‌های جدید خود را برای مصرف‌کنندگان به نمایش بگذارد.

تویوتا تاکوما 2024 در قالب چهار تیپ به بازار عرضه می‌شود. مدل پایه آن SR نام دارد که به موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر با 228 اسب بخار قدرت مجهز است. این تیپ به همراه گیربکس هشت سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

با پرداخت مبلغ بالاتر، تیپ SR5 در اختیار خریداران خواهد بود که از همان موتور چهار سیلندر توربوشارژر بهره می‌برد اما همین پیشرانه توان بیشتر 270 اسب بخار را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. مشتریان می‌توانند همین موتور را با گیربکس دنده‌ای شش سرعته و همچنین قدرت 278 اسب بخار تحویل بگیرند.

تیپ‌های بالارده تویوتا تاکوما 2024 به پیشرانه هیبریدی مشترک با تویوتا توندرا مجهز هستند و با پسوند I-Force Max عرضه می‌شوند. پیشرانه هیبریدی تاکوما 2024 از ترکیب همان موتور چهار سیلندر توربوشارژر به همراه یک موتور الکتریکی 48 اسب بخاری تشکیل شده است که در بالاترین سطح خود، 326 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این نسخه به همراه جعبه دنده دو حالته عرضه می‌شود که قابلیت چهار چرخ سنگین و سبک را در اختیار راننده قرار خواهد داد.

تویوتا تاکوما 2024

یک صفحه نمایش لمسی جدید 8.0 اینچی به صورت استاندارد در داخل تاکوما 2024 ارائه می‌شود، در حالی که مشتریان می‌توانند صفحه نمایش 14.0 اینچی اختیاری را در تیپ‌های Limited، TRD Pro و Trailhunter در اختیار بگیرند. پنل ابزار در تمامی تیپ‌ها به صورت استاندارد از نوع دیجیتالی 7 اینچی است. همچنین مشتریان می‌توانند سیستم صوتی JBL با 10 بلندگو را در تاکوما داشته باشند. سیستم نیمه خودران تویوتا موسوم به Safety Sense 3.0 نیز در این خودرو قابل دسترسی است. تویوتا تاکوما 2024 در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد