موضوعات داغ

طرح فروش پیکاپ کلوت را با قیمت قطعی اعلام شد + جدول قیمت خرداد 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مکث موتور اولین طرح فروش پیکاپ کلوت را با قیمت قطعی در سال ۱۴۰۲ معرفی کرد.

در این طرح که برای اولین بار در سال جاری اجرا شده، پیش‌فروش مدل ۱۴۰۲ کلوت دنده‌ای و اتوماتیک (AT) از روز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه ۸ خرداد، یا تا زمان تکمیل ظرفیت، با قیمت قطعی و تاریخ تحویل مهرماه در نمایندگی‌های شرکت مکث موتور قابل خریداری است. متقاضیان کلوت دنده‌ای می‌توانند این مدل را با پیش‌پرداخت ۷۹۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و مدل اتوماتیک را با پیش‌پرداخت ۹۳۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ثبت نام کنند و با پرداخت مبلغ الباقی به صورت یکجا و با چک تاریخ دهم شهریور، خودرو را دریافت کنند. لازم به ذکر است که قیمتی که برای کلوت دنده‌ای تعیین شده، یک میلیارد و پانصد و نود و شش میلیون و هفتصد هزار تومان و برای مدل اتوماتیک نیز یک میلیارد و هشتصد و هفتاد و سه میلیون و هفتصد هزار تومان است.

جدول شرایط فروش پیکاپ کلوت دنده ای و اتوماتیک

خودرو مدل خودرو نوع دنده قیمت با پیش پرداخت (زمان ثبت نام) مبلغ الباقی (چک تاریخ دهم شهریور 1402) تاریخ تحویل
پیکاپ کلوت ۱۴۰۲ دنده ای (MT) ۷۹۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ۶۷۰ میلیون و ۶۴۹۰۰۰ تومان مهرماه
پیکاپ کلوت ۱۴۰۲ اتوماتیک (AT) ۹۳۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان ۸۰۳ میلیون و ۳۹۰۰۰ تومان مهرماه

مشخصات فنی پیکاپ کلوت دنده ای و اتوماتیک

هر دو مدل کلوت از سیستم حرکتی چهار چرخ محرک با قفل دیفرانسیل اتوماتیک و پیشرانه ۲.۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی به قدرت ۲۱۵ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کنند و گیربکس آنها نیز در مدل دنده‌ای و اتوماتیک از نوع ۶ سرعته است. به علاوه، سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت، تهویه مطبوع دیجیتال، کروز کنترل، نمایشگر لمسی و دوربین دید عقب از جمله امکانات این پیکاپ آفرودی هستند، با این تفاوت که سیستم تهویه مطبوع در کلوت AT از نوع اتوماتیک با صفحه کنترل لمسی است.

روش خرید کلوت دنده ای و اتوماتیک

علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط فروش به بخش فروش وبسایت مکث موتور مراجعه کنند

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/3/4
بذار اونایی که ۴ ماه در تحویلش تاخیر داشتند رو تحویل بدند بعدا ثبت نام کنند
هیچ کس هم پاسخگو نیست
1402/3/4
در طرح اول طبق دستور صمت باید انصراف میدادیم تا در مرحله دوم شرکت کنیم حالا پیام میده شما انصراف داده اید و نمیتوانید ثبت سفارش کنید - واقعا کجا و به کدام مسول باید اطلاع رسانی کرد - لطفا شما بعنوان یک سایت معتبر نطرات را به مسول مربوطه منعکس کنید ممنون - عجب بساطی درست کردن برای مردم