موضوعات داغ

ماشین ونوسیا V-Online در خیابان های تهران دیده شد + عکس و مشخصات فنی

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

تصاویری از خودروی ونوسیا V-online یا Big-V به دست ما رسیده این خودرو را در حال جابجایی و گذراندن مراحل تست‌ها در خیابان‌های تهران نشان می‌دهد. این خودرو قرار است به زودی در بازار کشور عرضه شود.

ونوسیا Big-V یک خودروی کراس اوور SUV-کوپه اسپرت است که با طراحی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد خود، برآمده از نیازهای جدید نسل جوانان را برآورده می‌کند.

طراحی ونوسیا Big-V بر اساس خطوط تیز و زاویه‌دار صورت گرفته است، و طراحان با بهره‌گیری از فرم‌های منحنی، به یک بدنه با استحکام بیشتر و ظاهری شگفت‌انگیز دست یافته‌اند. چراغ‌های جلوی تیز و نازک به همراه پنجره‌ی بزرگ و خطوط مورب، ظاهری قدرتمند به ونوسیا Big-V می‌بخشند. همچنین، چهار چراغ LED مورب و خطوط شکسته در سپر جلویی این خودرو، جزئیاتی دیگری را به تصویر می‌کشند.

نمای جانبی ونوسیا Big-Vبا استفاده از خطوط شکسته و زاویه‌دار، همراه با سقفی با رنگ متفاوت و فرم شیب‌دار، ظاهری زیبا، دلنشین و پویا را به ارمغان می‌آورد. طراحی چراغ‌های عقب به صورت یکپارچه و سراسری، با گوشه‌های زاویه‌دار که به سمت پایین خم می‌شوند، بر زیبایی و تمامیت طراحی خودرو تأثیرگذار است.

داشبورد ونوسیا (V-Online (Big-V با استفاده از سطوح صاف و خطوط مستقیم، با طراحی مدرن و آینده‌نگرانه خود، توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. یک نمایشگر بزرگ و یکپارچه در داشبورد قرار داده شده است که تعداد ادوات و دکمه‌های فیزیکی را به حداقل کاهش می‌دهد.

ونوسیا V-Online در خیابان های ایران

مشخصات فنی ونوسیا V-Online

ونوسیا V-Online، یک خودروی کراس اوور جدید است که با مجهز بودن به پیشرانه‌ی 1.5 لیتری توربوشارژ، بهره‌برداری بهینه را تجربه می‌کند. این پیشرانه با توان تولید بیشینه 188 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتن‌متر، قدرت لازم را برای خودرو فراهم می‌سازد. سیستم جعبه دنده 7 سرعتی دو کلاچه نیز نیرو را به چرخ‌ها منتقل می‌کند، امکانی که عملکرد بسیار پرقدرت و سریع را برای ونوسیا V-Online به ارمغان می‌آورد. این خودرو توانایی شتابزنی از صفر تا 100 کیلومتر در ساعت را در 8.8 ثانیه داراست. این پیشرانه، مشترک با مدل ونوسیا زینگ است، که به توانایی خودرو افزوده و کارایی را بهبود می‌بخشد.

درباره ابعاد خودرو، می‌توان گفت که کراس اوور ونوسیا V-Online از لحاظ طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4562 میلیمتر، 1917 میلیمتر و 1625 میلیمتر می‌باشد. فاصله دو محور این خودرو نیز 2700 میلیمتر است. با این ابعاد، ونوسیا V-Online به عنوان یک خودروی کراس اوور سایز کوچک در بازار کشور معرفی می‌شود و ابعادی نزدیک به خودروهایی مانند جک S5، هیوندای توسان، کیا اسپورتیج و دیگر مدل‌های مشابه را داراست.

مشخصات فنی کراس اوور ونوسیا V-online محصول جدید بازار ایران

خودرو ونوسیا V-online
کلاس کراس اوور کامپکت
نوع موتور 1.5 لیتری توربو
گیربکس 7 سرعته دوکلاچه
قدرت 187 اسب بخار
گشتاور 260 نیوتن متر
شتاب 8.8 ثانیه
سرعت 200 کیلومتربرساعت
مصرف 7.1 لیتر
طول، عرض، ارتفاع 4562 میلیمتر، 1917 میلیمتر، 1617 میلیمتر
فاصله محوری 2700 میلیمتر
وزن تقریبی 1491 کیلوگرم
حجم باک 60 لیتر
فضای صندوق 605 لیتر

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد