موضوعات داغ

جزئیات عرضه اولین خودروهای وارداتی چانگان CS35 پلاس توسط سایپا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بر اساس اعلام معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS35 پلاس اقدام نموده‌اند، می‌توانند بر اساس اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، واریز وجه و ثبت‌نام خود را بر اساس موجودی خودروهای چانگان انجام دهند.

با توجه به تعداد خودروهای وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد. پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی، پیامک اطلاع‌رسانی برای متقاضیان مذکور ارسال خواهد شد و آن‌ها از ساعت 14 روز شنبه مورخ 13 خرداد می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا، واریز وجه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا بیان کرده است که برای سایر متقاضیان، طرح خودروی چانگان CS35 پلاس بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائز شرایط، صورت خواهد پذیرفت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد